حمایت معاونت امور جوانان از ایده های برتر در حوزه ازدواج و فرزندآوری

۱۴۰۱/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۸:۱۶
کد خبر: ۱۴۰۰۷۶۱
حمایت معاونت امور جوانان از ایده های برتر در حوزه ازدواج و فرزندآوری
متقی فر گفت: ایده های خلاقانه و برتر در رویداد ملی «هم آهنگ 2» مورد حمایت معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان قرار خواهند گرفت.

مهدی متقی فر، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در گفت وگو با خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، از برگزاری رویداد ملی «هم آهنگ 2» در استان قم خبر داد و گفت: هدف از این رویداد هم افزایی گروه های تبلیغی تخصصی ازدواج و خانواده است.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان این کار را با همکاری تشکل فراگیر تبلیغ گروهی انجام داده است، افزود:‌ ازدواج و همسان گزینی، تشکیل و تحکیم خانواده، جمعیت و فرزندآوری از جمله محورهای این رویداد است و علاقه مندان تا 10 آذرماه برای ارسال طرح زمان دارند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: علاقه مندان جهت اطلاع بیشتر می توانند با شماره ۰۲۵-۳۲۴۰۰۳۶۰-۰۹۱۲۷۴۸۵۵۴۰ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه این رویداد با هدف جمع آوری تمامی طرح ها و ایده ها برگزار می شود، گفت: ایده های خلاقانه و برتر مورد حمایت معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان قرار خواهند گرفت، سال گذشته هم 70 گروه مورد حمایت ما قرار گرفتند.

متقی فر با تأکید بر اینکه هدف ما رفع مسائل و مشکلات اجتماعی در حوزه ازدواج، کاهش طلاق و فرزندآوری است، گفت: خوشبختانه نتیجه حمایت از 70 طرح در سال گذشته این بود که در اکثر نقاط کشور در حوزه ترویج، تسهیل و آموزش ازدواج یک عرصه نفوذ خوبی را باز کردیم و ما توانستیم در خیلی از روستاها و شهرستان ها خدمات خوبی را ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز