ازدواج ۵۱۸ جوان از طریق پلتفرم «همدم»/ دهه شصتی‌ها گوی سبقت را ربودند

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۹:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۴۱۶۹
ازدواج ۵۱۸ جوان از طریق پلتفرم «همدم»/ دهه شصتی‌ها گوی سبقت را ربودند
معاون نوآوری تبیان از ازدواج 518 جوان از طریق این پلتفرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، رویداد «دمی با همدم» با هدف هم اندیشی پیرامون نقش سکوهای همسان گزینی در بخش ازدواج عصر امروز در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

زهره حسینی، مدیر پلتفرم همدم در این مراسم اظهار کرد: «همدم» دستیار ازدواج جوانان برای خانواده است و به خانواده برای انتخاب فرد مناسب برای ازدواج‌ کمک‌ می کند.

وی افزود: یک میلیون نفر در رده سنی 15 الی 30 سال عضو سایت تبیان بودند که این عمر و استقبال باعث شد تبیان به فکر ساخت یک سامانه اسلامی به واسطه معرف ها برای کمک به ازدواج جوانان بیفتد.

مدیر پلتفرم همدم تصریح کرد: در همدم گزینه ای به نام همدم یاب وجود دارد که این بخش ویژه افراد مجردی است که می خواهند با استفاده از روش های علمی همسان گذینی، هم کفو خود را انتخاب کنند، این ثبت نام با دو آزمون روانشناختی استاندارد همراه است و متقاضی پس از ثبت نام کامل و صحت سنجی می تواند با پرداخت هزینه ای بسته مورد نظر خود را انتخاب کند.

حسینی افزود: در این برنامه مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد که موضوعی برای طرح و پرسش در اختیار کاربر قرار می دهد و همچنین آزمون های معتبر روانشناختی و‌سازگاری وجود دارد که گزینه مناسب برای ازدواج از طریق این آزمون ها در اختیار کاربران قرار داده می شود.

در ادامه این مراسم محسن احمدوند، معاون نوآوری تبیان از ازدواج 518 نفر از جوانان از طریق پلتفرم «همدم خبر داد و گفت: 62 درصد متقاضیان آقا و 38 درصد خانم بوده اند.

وی با بیان اینکه 48 درصد ازدواج ها در همدم مربوط به دهه شصتی ها بوده، افزود: تنها یک درصد ازدواج ها در همدم مربوط به دهه هشتادی ها می شود.

احمدوند با اشاره به اینکه بیشترین متقاضی برای ازدواج از طریق پلتفرم همدم مربوط به تهران بوده، گفت: اصفهان و خراسان رضوی در رده های دوم و سوم قرار دارند. قزوین هم با 4400 درخواست در رده آخر قرار گرفته است. اردبیل، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان استان های فاقد ازدواج بوده اند.

معاون نوآوری تبیان تصریح کرد: 85 درصد متقاضیان بدون سابقه ازدواج بوده اند، 4 درصد سابقه عقد موقت، 10 درصد سابقه جدایی و تنها یک درصد سابقه فوت همسر داشته اند.

وی با اشاره به تحصیلات افراد متقاضی گفت: 25 درصد افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد، 44 درصد افراد دارای مدرک کارشناسی، 7 درصد دارای مدرک کاردانی و 18 درصد دیپلم و زیر دیپلم بوده اند.

احمدوند با بیان اینکه طی 16 ماه گذشته بیش از 434 نصب همدم داشتیم، گفت: حداکثر معرفی همزمان 1800 نفر و تعداد کل معرفی ها 38 هزار و 370 مورد بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز