رتبه برتر خبرگزاری برنا در رویداد جایزه جوانی جمعیت/ ادارات ورزش و جوانان خوش درخشیدند

۱۴۰۲/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۸:۵۲
کد خبر: ۱۴۷۵۵۳۰
رتبه برتر خبرگزاری برنا در رویداد جایزه جوانی جمعیت/ ادارات ورزش و جوانان خوش درخشیدند
در نخستین رویداد جایزه جوانی جمعیت خبرگزاری برنا مربوط به اداره کل ورزش و جوانان همدان در بخش اطلاع رسانی رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا،  وزارت ورزش و جوانان در اولین رویداد جایزه جوانی جمعیت استان گلستان رتبه اول سازمان‌های مردم نهاد را از آن خود کرد.

موسسه دانش پژوهان فردای هیرکان، از شهرستان آزادشهر گلستان یکی از سازمان های مردم نهاد جوانان دارای اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان است که توانست با اقدامات و فعالیت های موثر خود در حوزه جمعیت و فرزندآوری رتبه اول سازمان‌های مردم‌نهاد را در رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت استان گلستان کسب کند.

همچنین اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت دستگاه برتر شد و سمن های زاگرس نشینان ساعی، بامداد امید جوانان زنده رود و سروش دانایی کوهرنگ از اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز به عنوان سمن های برتر در این رویداد انتخاب شدند.

در نخستین رویداد جایزه جوانی جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز، اداره کل ورزش و جوانان حائز رتبه برتر شد.

همچنین اداره کل ورزش و جوانان همدان با اعلام دبیرخانه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سه بخش حائز رتبه برتر شد و در بخش ارزیابی ادارات؛ اداره کل ورزش و جوانان استان پس از علوم پزشکی رتبه دوم استان را کسب کرد.

در حوزه سازمان های مردم نهاد نیز دو سمن اداره کل ورزش و جوانان خوش درخشیدند و سمن فروغ اندیشه رتبه اول و سمن نیک اندیشان بخش گل تپه از شهرستان کبودرآهنگ رتبه دوم را کسب کردند.

در بخش اطلاع رسانی نیز خبرگزاری برنا مربوط به اداره کل ورزش و جوانان همدان رتبه دوم را کسب کرد.

اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و سمن جوانان استان گیلان نیز در اولین رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت حائز رتبه برتر شدند. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز