جشنواره برترین ایده های اوقات فراغت برگزار می شود

۱۴۰۲/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۴:۲۵
کد خبر: ۱۴۷۸۳۵۷
جشنواره برترین ایده های اوقات فراغت برگزار می شود
جشنواره برترین ایده های اوقات فراغت با هدف شناخت برترین ایده های اوقات فراغت، از سوی اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان برگزار می شود.

مجتبی تاجیک، سرپرست طرح های ملی و فراگیر جوانان در گفت وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا با اعلام این خبر گفت: ویژگی اصلی جشنواره این است که همه اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق  ایده پردازی امکان مشارکت دارند و تلاش برای دستیابی به ایده های گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بر مبنای بوم هر استان است.

وی با بیان اینکه توجه به ویژگی های بومی و منطقه ای در طراحی هر برنامه فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: امیدواریم با برگزاری این جشنواره ایده های ناب و  جذابی پیش روی سازمان های مردمی و دولتی که مجری برنامه های اوقات فراغت هستند، قرارگیرد.

تاجیک در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به گذران اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستان، گفت: دوران کرونا فرصت پرداخت به این موضوع مهم را با محدودیت مواجه کرده بود، اما حالا فرصت مناسبی است که باتلاش جدی سازمان های مردم نهاد و دستگاه های متولی این ظرفیت به نحو احسن مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست طرح های ملی و فراگیر جوانان تصریح کرد: توجه به برنامه های گروهی، خلق بازی های محلی نوین و امکان اجرای بازی یا برنامه برای مخاطبان دختر و پسر، از شاخص هایی است که در هیأت داوران این جشنواره مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز