برگزاری رویداد ملی صبا با حضور ۵۰ مرکز فعال در حوزه انتخاب همسر

۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۳:۰۶
کد خبر: ۱۴۸۳۲۴۴
برگزاری رویداد ملی صبا با حضور ۵۰ مرکز فعال در حوزه انتخاب همسر
در راستای اجرای ماده ۳۷ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد ملی صبا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، اولین دوره از رویداد ملی صبا صبح امروز و با حضور 50 مرکز فعال در حوزه انتخاب همسر در مجتمع آدینه برگزار شد.

این رویداد در راستای اجرای ماده ۳۷ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مهدی متقی فر، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در حاشیه برگزاری این رویداد و در گفت وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، گفت: رویداد ملی صبا برای اولین بار در کشور و با حضور مراکز فعال دارای مجوز در انتخاب همسر برگزار شده است.

وی افزود: این رویداد در سه بخش آسیب های و مسائل حوزه انتخاب همسر، فرهنگ سازی در این حوزه و تجربه نگاری در حال برگزاری است.

متقی فر تصریح کرد: این مراکز برای افرادی که تصمیم به ازدواج دائم دارند، راه اندازی شده و ما در مراکز انتخاب همسر مشاوره های پیش از ازدواج داریم، پس از مراحل همسان گزینی و عقد هم به مدت 3 سال مشاوره ها ادامه دارد.

 مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با بیان اینکه کمترین میزان طلاق را در ازدواج های صورت گرفته در این مراکز شاهد بوده ایم، گفت: قطعاً برنامه ریزی هایی را در راستای توانمندسازی و شبکه سازی مراکز انتخاب همسر در سراسر کشور داریم.

وی با بیان اینکه به مرور تعداد مراکز انتخاب همسر بیشتر خواهد شد، گفت: 400 مرکز هم اکنون در صف دریافت مجوز قرار دارند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز