​روابط مالی و همکاری دیوید هیرش با اسرائیل

۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۵۳۰۹
​روابط مالی و همکاری دیوید هیرش با اسرائیل
برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» (Palestine:Declassified)شبکه پرس‌ تی‌وی فعالیت‌های دیوید هیرش لابی‌گر و فعال صهیونیست در بریتانیا و ارتباط وی با نهادهای وابسته به رژیم صهیونیستی را زیر ذره‌بین می‌برد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه این هفته «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» با نگاهی به فعالیت‌های دیوید هیرش، به افشای روابط مالی و همکاری فعالانه وی با نهادهای صهیونیستی همچون وزارتخانه‌های امور خارجه و امور استراتژیک رژیم صهیونیستی می‌پردازد. 

 کریس ویلیامسون مجری برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» در گفت‌وگو با ناتالی فنتون، دس فریدمن و سارا بافو فعالان دانشگاهی در بریتانیا، فعالیت‌های پشت پرده دیوید هیرش در انگلستان و روابط گسترده مالی و همکاری این روشنفکرنما با اسرائیل را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

همچنین کارشناسان این برنامه درباره تلاش‌های اخیر جنبش صیهونیستی فعال در بریتانیا برای خاموش کردن صدای منتقدان هیرش و میزان موفقیت‌آمیز بودن مقاومت‌ها در برابر این تلاش‌ها و فشارها سخن خواهند گفت.

برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی»  به تهیه‌کنندگی دیوید میلر شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰، ۲۳:۰۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰, ۰۳:۰۰ و سه‌شنبه ۰۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن  می‌رود.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150108 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز