آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۵ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۹۸۴۷۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۵ تیر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا 5 تیرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۴ نفر به کرونا، قطعی است.

او تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۳۵۳ نفر عنوان کرد  و ادامه داد: اکنون ۴۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند که از این تعداد، ۱۵ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه دو نفر به قربانیان کرونا در استان افزوده شدند، این دو نفر را یک مرد ۸۸ ساله با سابقه بیماری سرطان و یک مرد ۵۵ ساله بدون داشتن بیماری زمینه‌ای عنوان کرد.

کشمیری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۷۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۲ نفر به کرونا مبتلا بودند.

او بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۰ هزار و ۷۹۱ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند و هزار و ۲۴۷ نفر هم به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تاکید کرد: آمار بالای بستری‌ها در استان زنگ خطر محسوب می‌شود و بهبود این شرایط نیاز جدی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز