استاندار بوشهر :

راهکارهایی جدی و موثر برای کاهش قیمت میوه در دست اقدام است

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۲:۵۸
کد خبر: ۱۲۵۵۰۲۶
راهکارهایی جدی و موثر برای کاهش قیمت میوه در دست اقدام است
استاندار بوشهر گفت: قیمت میوه و تره بار در این شهر به صورت غیرمنطقی گران است و راهکارهایی در دست اقدام است تا این مشکل برطرف شود.

به گزارش برنا؛ استاندار بوشهر در بازدید از پروژه‌‌های عمرانی شهرداری بوشهر گفت: در بازدید از میدان میوه و تره بار بوشهر مدیران شهرداری راهکارهایی برای مدیریت بازار میوه و تره بار در این شهر ارائه کردند که استانداری از این برنامه‌‌ها حمایت می‌‌کند.

وی بیان کرد: عرضه‌‎کنندگان میوه و تره بار روی قیمت‌‌ها بررسی بیشتری داشته باشند و در شرایط سخت کنونی به مردم کمک کنند تا در شرایط بهتری زندگی به اداره خود بپردازند.

استاندار بوشهر در ارتباط با پارک لیان اظهار کرد: در بازدید انجام شده از پارک لیان مشخص شد مشکلاتی در این پارک وجود دارد و در ارتباط با مدیریت آن بدرستی تصمیم‌گیری نشده است.

محمدی‌‌زاده اظهار کرد: در این زمینه با برگزاری نشست پیرامون پارک لیان تصمیم‎‌گیری می‌‌شود که سیاست کلی استانداری نیز بر واگذاری مدیریت‌‌های این گونه فضاها به شهرداری بوشهر است.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از پروژه‌‌های شهرداری بوشهر انجام شد طرح های خوبی در سطح شهر اجرایی شده که نویدبخش آینده‌‌ای مطلوب برای شهر بوشهر است.

محمدی‌‌زاده اظهار کرد: همه پروژه‌‌های در دست احداث شهرداری دارای زمان بندی دقیق است که طبق برنامه پیش خواهد رفت و به طور حتم باید تدابیری لحاظ شود تا روند اجرای پروژه‌‎ها از زمان تعیین شده جلو بیافتد.

وی عنوان کرد: یکی از این پروژه‌‌ها، تقاطع غیرهمسطح میدان شهید مطهری است که با توجه به تعیین تکلیف صورت گرفته در اجرای پروژه بزودی روند اجرای این پروژه شاهد فعالیت گسترده‎ای خواهد بود و پیش بینی شده در بازه زمانی یک ساله به بهره‎‌برداری برسد.

محمدی‌‌زاده در پایان افزود: در این راستا از تلاش‌‌های فرماندار، شورا و شهرداری بوشهر برای اجرا پیگیری روند اجرای پروژه‌‎ها قدردانی می‌‌شود و استاندار بوشهر نیز برای سرعت بخشی به اجرای پروژه حمایت لازم را اجرایی می‌‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز