حضور ۱۷۰ شرکت در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی در عسلویه قطعی شد

۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۰:۵۸
کد خبر: ۱۴۲۶۷۲۲
حضور ۱۷۰ شرکت در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی در عسلویه قطعی شد
مجری چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی در عسلویه گفت: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی آخرین توانمندی و دستاوردهای خود را در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی عرضه می‌کنند.

به گزارش برنا؛ مبین غفوری روز دوشنبه با اشاره به استقبال چشمگیر تولید کنندگان اظهار کرد: چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی نهم بهمن ماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه ) گشایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت داخلی آخرین تولیدات و دستاوردهای تخصصی خود در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در معرض دید علاقه‌مندان می‌گذارند.

غفوری ادامه داد: چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های پارس در عسلویه از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه جاری ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

مجری چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی در عسلویه اظهار کرد: با توجه به سطح بالای برگزاری این نمایشگاه پیش بینی شده بازدیدکنندگان قابل توجهی از داخل و نمایندگان شرکت‌های خارجی در آن حضور یابند.

غفوری افزود: با توجه به حمایت‌های مطلوب پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر)، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت پتروشیمی پارس، تمهیدات لازم برای برپایی هر چه باشکوه تر این نمایشگاه پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز