استاندار بوشهر: سربازان گمنام با ایجاد امنیت، زمینه سرمایه گذاری در کشور را فراهم می‌کنند

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۴۴۵۳۸۶
استاندار بوشهر: سربازان گمنام با ایجاد امنیت، زمینه سرمایه گذاری در کشور را فراهم می‌کنند
استاندار بوشهر گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با برخورد قاطع با ضد انقلاب که در شرایط مختلف به‌دنبال بر هم زدن ارامش جامعه است، امنیت مورد نیاز کشور را تامین و زمینه را برای سرمایه گذاری و پیشرفت آن فراهم می‌کند.

به گزارش برنا؛ احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در در حاشیه نشست شورای معاونان استانداری بوشهر با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: ایران اسلامی با تلاش این سربازان به جزیره ثبات و آرامش در خاورمیانه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلابی اسلامی ایران، آمریکا به عنوان جبهه باطل در برابر این انقلاب قرار گرفته و اقدامات متعدد امنیتی علیه مردم ایران انجام می‌دهد.

استاندار بوشهر ادامه داد: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهیدان و فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است و باید از این عزیزان تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران محور جبهه حق و آمریکا محور جبهه باطل است، افزود: جبهه باطل برای ضربه زدن به جبهه حق، اقدامات مختلفی را در حوزه امنیتی علیه مردم و انقلاب اسلامی انجام داده و می‌دهد که البته با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای امنیتی، هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: یکی از مصادیق فعالیت جبهه باطل، گروهک‌های ضدانقلاب اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب در درون کشور و مرزهای غربی و شرقی آن شکل گرفته‌اند به توطئه علیه ملت ایران می‌پردازند.

محمدی‌زاده یادآور شد: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام این وزارتخانه به عنوان بزرگترین دستگاه امنیتی کشور در کنار سازمان اطلاعات سپاه و فراجا، حوزه‌های امنیتی را در داخل و خارج از کشور مدیریت می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز