چهار اقامتگاه آماده پذیرش مسافران نوروزی بوشهر است

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۴:۲۳
کد خبر: ۱۴۴۸۲۶۶
چهار اقامتگاه آماده پذیرش مسافران نوروزی بوشهر است
معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر گفت: چهار اقامتگاه مسافران در شهر بوشهر آماده پذیرش گردشگران نوروزی است که ظرفیت پوشش بخش عمده‌ای از این مسافران را دارد.

به گزارش برنا؛ محمد حسین محمدی گفت: اقامتگاه های دهکده گردشگری، شهید بشکوه در میدان انتظام و شغاب آماده پذیرش مسافران نوروزی بوشهر است و اقامتگاه بوستان لیان نیز به عنوان ذخیره در صورت نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: ظرفیت نصب چادر در این اقامتگاه ها بستگی به تراکم مسافران دارد اما بر اساس پیش بینی‌ها چهار اقامتگاه در نظر گرفته شده امکان پذیرش بیشتر مسافران نوروزی بوشهر را دارند.

محمدی تاکید کرد: در راستای زیبای سیمای نوار ساحلی، تلاش می‌شود تا حد امکان مسافران از چادر زدن در ساحل منع و به اقامتگاه های در نظر گرفته شده هدایت شوند.

 

استقبال شهرداری بوشهر از نوروز و رمضان با نصب المان‌های شهری

معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر ادامه داد: بیش از ۳۰ المان ویژه نوروز طراحی و اجرا شده و آماده نصب در سطح شهر بوشهر به ویژه نوار ساحلی است.

وی افزود: علاوه بر این همه المان‌، نورپردازی‌ها و سنگ واره‌های پیشین که در ایام اغتشاشات آسیب دیده بودند نیز ترمیم شده‌اند و بانوی انتظار به عنوان یکی از المان‌های مهم نوار ساحلی بوشهر رنگ آمیزی شد.

محمدی اضافه کرد: تخم مرغ‌های نوروزی بزرگ از سوی شهرداری خریداری و برای رنگ آمیزی آن از هنرمندان بوشهری دعوت شده تا در نقاط مختلف شهر نصب شود و نقاشی دیواری نیز بر روی ساختمان بزرگی در خیابان شهید ماهینی در حال اجرا است.

وی با اشاره به نورپردازی‌های نوروزی بوشهر، عنوان کرد: این پروژه‌ها در منطقه ۲ و میدان‌های حر و بهشت صادق انجام شده و در نوار ساحلی، میدان امام خمینی(ره) و مرکز شهر تا پایان هفته انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر با اشاره به همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: المان‌های ویژه این ماه نیز آماده شده و در روزهای آینده نصب آن آغاز می‌شود.

بر اساس آمار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، سال گذشته از آغاز تعطیلات نوروزی (۲۵ اسفند ۱۴۰۰) تا ۱۳ فروردین اقامت هشت میلیون و ۵۲۹ هزار و ۳۹۸ شب مسافر در این استان به ثبت رسیده و این استان در مقام دوم بیشترین گردشگر پذیر در ایام نوروز و از نظر میزان رضایت مردمی ، در رتبه اول کشور قرار گرفت.

پیش بینی می‌شود بوشهر امسال نیز بویژه در دور اول تعطیلات نوروی و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان میزبان شمار بالایی از مسافران نوروزی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز