تردد در جاده‌های استان بوشهر از مرز ۱۱ میلیون گذشت

۱۴۰۲/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۶:۰۸
کد خبر: ۱۴۵۵۴۰۴
تردد در جاده‌های استان بوشهر از مرز ۱۱ میلیون گذشت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان ۱۳ فروردین امسال تردد ۱۱ میلیون و ۳۲ هزار و ۲۱۷ وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی استان ثبت شده است.

به گزارش برنا؛ عبدالکریم اخترشناس گفت: این آمار نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۳.۴۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت ۹۴۳ هزار و ۷۲۰ تردد خودرو در ورودی‌های استان و ۹۶۶ هزار و ۲۰۷ تردد خودرو در خروجی‌های استان ثبت شده است.

اخترشناس اضافه کرد: شمار تردد در ورودی‌های استان بوشهر معادل ۸.۶۴ و در خروجی‌ها نیز ۸.۸۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآورشد: این میزان تردد به وسیله ۶۰ سامانه تردد شمار برخط و ۱۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

اخترشناس افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به رفت و برگشت محورهای بوشهر- چغادک، بوشهر- دیر و بوشهر- گناوه بوده است.

به گفته وی، از ابتدای طرح نوروزی، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های استان ضمن پاسخگویی به ۹۲۱ تماس هم استانی‌ها یا مسافران، به ارائه اطلاعات جاده‌ای و راهنمایی آنها اقدام کرد.

جابه جایی ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: همچنین از ۲۴ اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین امسال نیز ۱۸۳ هزار و ۵۳۶ مسافر نوروزی به وسیله ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در نوروز جابه جا شده اند.

اخترشناس با اشاره به فعالیت ۳۸ شرکت مسافربری در استان بوشهر افزود: این تعداد مسافر در قالب ۱۴ هزار و ۹۵۷ سفر جابجا شده‌اند.

خبرنگار : فاطمه بقایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز