شاهین فرهت:

رئیس جمهور از چاپ کتاب در حوزه موسیقی استقبال کردند

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۵:۵۳:۰۰
کد خبر: ۸۴۸۰۸۴
رئیس جمهور از چاپ کتاب در حوزه موسیقی استقبال کردند
شاهین فرهت، آهنگساز و نوازنده و کارشناس موسیقی، که یکی از مهمانان مراسم افطاری رئیس جمهوری با خبرنگار برنا در خصوص مطالب طرح شده در این مراسم صحبت کرد.

شاهین فرهت، دبیر جشنواره موسیقی فجر، در خصوص دیدار با حسن روحانی، ریاست جمهوری، در مراسم افطاری مشترک با خانواده فرهنگ و هنر گفت: دیدار دوستانه‌ای داشتیم که تعدادی از خانواده هنر و همکاران من در عرصه موسیقی حضور داشتند. دیدار بسیار خوب و مفیدی  بود و من هم اتفاقا صحبت کردم و راجع به یک‌سری آثار ایرانی در حوزه موسیقی که بهتر است به چاپ برسد با ایشان صحبت کردم، جالب اینکه آقای رئیس جمهور خیلی هم استقبال کردند.

وی افزود: این مرتبه اولی بود که به حضور ایشان می‌رسیدم و به‌نظرم این جلسه مفید بود و می‌تواند در طول سال بارها تکرار شود.

این کارشناس موسیقی افزود: راجع به خلاقیت و استعداد جوانان به خصوص در این سال‌ها با رئیس جمهور صحبت کردیم و در خصوص استعداد و توانمندی جوانان و نوجوانان ایرانی بحث‌های بسیاری شد. با ایشان در خصوص اینکه استعداد جوانان در این چند سال خیلی شکوفا شده و این نسل واقعا دارای پتانسیل بسیار خوبی برای ارائه موسیقی جدی هستند تبادل نظر شد.

فرهت گفت: یکی از دغدغه‌های همیشگی من ماندگاری آثار و تولیدات خانواده موسیقی به خصوص در حوزه مکتوب، مقالات و تحقیقات در حوزه موسیقی است. طرح این مسائل با ریاست محترم جمهور بسیار مغتنم بود تا ایشان در جریان قرار بگیرند و خوشحال هستیم که با استقبال و نظر مساعد ایشان همراه شد.

وی در پایان گفت: در این نشست همه خانواده هنر از تئاتر و سینما و نقاشی گرفته تا کاریکاتوریست‌ها حضور داشتند و این خیلی جالب بود. خوشبختانه از هر رشته‌ای انتخاب شده بودند و فرصت بود همه صحبت کنند و قرار شد هر کسی در حوزه تخصصی خودش  دو دقیقه صحبت کند و من هم که کلا هیچ‌وقت بیشتر از 3 دقیقه صحبت نمی‌کنم از این زمان استفاده کردم تا آنچه باید را به اطلاع آقای روحانی برسانم. جلسه بسیار منظمی بود و از حضور در آن بسیار راضی هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز