بیانیه حزب اسلامی کار به‌مناسبت شعار سال

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۹:۰۶
کد خبر: ۲۷۷۴۵۱
بیانیه حزب اسلامی کار به‌مناسبت شعار سال
سازمان جوانان حزب اسلامی کار در سال جدید بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن بیانیه به شرح زیر است:

سال جدید را با شعار پسندیده "دولت، ملت:همدلی و همزبانی" آغاز کردیم. دولت تدبیر و امید در قریب به یک سال و نیمی که از عمر آن می‌گذرد تمام تلاش خود را برای بهبود وضع کشور و کاستن از مشکلات معیشتی ملت انجام داده است. موفقیت های قابل تحسین دولت در اقتصاد و خارج کردن کشور از شرایط بحرانی ایجاد شده توسط دولت سابق رهاورد اقتصادی فعالیتهای دولت در این مدت اندک بوده است. از سوی دیگر در عرصه سیاست خارجه دولت موفق شده است تا با اتخاذ موضع تنش زدایی و تعامل سازنده و عزت مندانه با دنیا, اجماع شکل گرفته در عرصه بین المللی علیه ایران را شکسته و در میان دشمنان نظام اختلاف بیندازد و مذاکرات هسته ای را هم اکنون در یک قدمی توافق جامع قرار دهد. البته دولت برای جامه عمل پوشاندن به وعده های خود در سیاست داخلی و فرهنگ هنوز گامهای بزرگی در پیش دارد.

در چنین شرایطی انتخاب هوشمندانه و دلسوزانه "شعار دولت،ملت:همدلی و همزبانی" برای سال جدید از سوی رهبر انقلاب، برای ادامه موفقیتهای دولت، مغتنم و شایسته تقدیر است. از سازمان صدا و سیما که یک رسانه‌ی ملی است و اهالی مطبوعات فعال در رسانه های هر دو جناح کشور انتظار می رود تا با پوشش بی غرض وقایع و شفافیت سازی در فعالیت های سازنده هر سه قوه در جهت تحقق این شعار حرکت کنند.همچنین از همه دستگاه های حکومتی، فعالان و نخبگان سیاسی و ملی درخواست می نماییم در جهت به منصه عمل و ظهور رسیدن این شعار گام بردارند.

اینک ما جوانان اصلاح طلب حمایت خود را از نامگذاری سال 94 به عنوان سال" همدلی و همزبانی"، فعالیت های هسته ای تیم مذاکره‌کننده به رهبریت مقام معظم رهبری اعلام نموده و در ادامه نیز از تعلیق حج عمره در جهت همدلی و وحدت ملی دفاع می کنیم.

والعاقبه للمتقین

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز