تاکید فرماندار ری بر رسته بندی انبارهای نگهداری کالا در شهرستان ری

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۱۰۶۳
تاکید فرماندار ری بر رسته بندی انبارهای نگهداری کالا در شهرستان ری
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه هم اکنون انبارهای جنوب پایتخت به صورت عمومی مورد استفاده هر گونه کالای قرار می گیرد، تاکید کرد: انبارها باید بر اساس نگهداری انواع کالاها از جمله غذایی، بهداشتی، شیمیایی، فلزات و سایر موارد رسته بندی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در کمسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: هم اکنون مواد غذایی و کالاهای سلامت محور بعضا در کنار سایر اقلام صنعتی و خدماتی نگهداری می شوند که این امر به هیچ عنوان مناسب نیست و باید انبارها به تفکیک نگهداری نوع مواد، تقسیم بندی و موارد بهداشتی نیز به صورت دقیق رعایت شود.

او‌افزود:رسته بندی انبارهای جنوب تهران کار نظارت به نحوه نگهداری و جلوگیری از دپو کالاهای قاچاق را برای ناظران دستگاه های اجرایی آسان تر می کند.

توکلی بیان کرد:نظارت بر انبارهای جنوب پایتخت در راستای حفظ موارد بهداشتی کالاهای سلامت محور و مبارزه با هرگونه کالای قاچاق انجام می شود که بایستی تسهیل این نظارت از سوی تمامی دستگاه ها و بخش خصوصی فراهم شود.

او خاطرنشان کرد:در برخی انبارهای نگهداری کالا برخی افراد سودجو به صورت غیر قانونی در حال بسته بندی و برند و برچسب زدن  هستند که این کار تخلف است و در صورت مشاهده با عوامل آن به شدت برخورد خواهد شد.

نظارت و پایش انبارهای شهرستان ری در سال جهش تولید بیش از گذشته در دستور کار است و تمامی دستگاه ها باید با برنامه ریزی دقیق به این امر مهم بپردازند.

استقرار پلیس امنیت اقتصادی جنوب پایتخت، اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران و گمرگ فرودگاه امام (ره) در شهرستان ری باید راه را بر هرگونه سواستفاده اقتصادی بگیرد.

مسئولان گمرک کشور باید اجازه دسترسی دادستانی شهرستان ری به سامانه گمرک را فراهم کنند و استقرار انبار اموال تملیکی و گمرک مستقل شهرستان ری در شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی(ره) را نیز پیگیری و در دستور کار خود قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز