آغاز عملیات تخریب پایه ها و تعریض پل تولیدگران

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۲۰۴۲
آغاز عملیات تخریب پایه ها و تعریض پل تولیدگران
فرماندارقدس به همراه دادستان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهی انتظامی شهرستان از روند تخریب پایه های پل تولیدگران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا واثقی فرماندارقدس در این بازدید در خصوص رفع گره های ترافیکی شهرستان قدس گفت: شهرقدس در حال رشد و توسعه می باشد و در حال حاضر راه های مواصلاتی آن متصل به اتوبان حکیم و از طرفی جاده قدیم فتح و از سوی دیگر محور چیتگر است.

وی در ادامه افزود: به همین منظور مبادی ورودی و خروجی شهرستان باید اصلاح و استاندارد شود و باید مردم آگاه باشند که راه عبور ایمن و مناسب برای شهر جزو هدف های فرمانداری است و یقینا ورودی شهر از روی ریل راه آهن تهران-تبریز با حوادث و ترافیک همراه است.

فرماندارقدس اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با شرکت راه آهن کشور در حال حاضر شاهد تخریب و تعریض پل قدیمی تولیدگران توسط این شرکت هستیم که با اتمام این طرح شاهد بازگشایی یکی از مبادی ورودی شهر و روان شدن ترافیک و ایمنی عبور و مرور مردم در محله کاووسیه خواهیم بود.

وی ابراز داشت: با باز شدن معبر تولیدگران به کاهش بار ترافیکی ضلع شمالی در خروجی شهر و همچنین تسهیل در عبور و مرور صنعتگران شهرقدس کمک خواهد کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه یکی از علل احداث پل پیامبر اعظم (ص) بر روی ریل راه آهن تهران-تبریز به خاطر ایمنی عبور و مرور و رفاه حال مردم شهرستان و پایتخت بوده است، ابراز داشت: به همین منظور کلیه مبادی ورودی شهرستان باید با استاندارد های روز همراه شود.

وی با اشاره به اینکه پل های تولیدگران ، سولیران و شهید تولایی در مسیر خط راه آهن واقع شده اند، گفت: قسمتی از تعریض و اصلاح این پل ها در تعهد شرکت راه آهن کشور است و با پیگیری های انجام شده این دیوار که زیر پل تولیدگران قرار داشت تخریب و ظرف دو هفته آتی تعریض می شود تا مردم از سمت ورودی پل تولیدگران از زیر پل پیامبر اعظم (ص) با ایمنی بیشتر تردد کنند.

واثقی خاطر نشان کرد: پس از تعریض پل سولیران توسط راه آهن،اصلاح رمپ های ورودی و خروجی آن توسط شهرداری منطقه ۱۸ تهران و همچنین تعریض پل تولایی و اصلاح رمپ ها توسط دهیاری دانش بار ترافیکی مبادی ورودی با اصلاح این پل ها تا حدود قابل توجهی کاهش یابد.

photo_2020-05-12_15-40-08

photo_2020-05-12_15-40-07

photo_2020-05-12_15-40-00

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز