هشتمین هنر ارتباطات و روابط عمومی

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۳۵۷۹
هشتمین هنر ارتباطات و روابط عمومی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران گفت: روابط عمومی یک هنر است. بعد از تعریف هنر هفتم که سینما می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران به مناسبت هفته ارتباطات وروابط عمومی ها اظهار کرد: روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری هایِ مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشِ قابل توجهی دارد. از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع حضور موثر روابط عمومی ، انعکاس تمام نمای عملکرد سازمان بوده و روند تصمیم گیری سازمان موثر است.

قاسمی پیر بلوطی اشاره کرد: روابط عمومی  رابط مردم و مسئولان مبتنی بر حق و تکلیف است و بعنوان حلقه اتصال در ایجاد رابطه منطقی بین مدیران و مراجعین و تعامل اثرگذار با رسانه های گروهی جایگاه و اهمیتی خاص دارد.

وی افزود: ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر کند.

این مقام مسول گفت: روابط عمومی یک هنر است. بعد از تعریف هنر هفتم که سینما می باشد روابط عمومی به عنوان هنر هشتم تعریف شده است  وشاخصه اصلی این هنر خدمت به مردم و ارتباط موثر  و به موقع با مراجعان ، مردم و تعاملات با مراجعان ومخاطبان می باشد لذا هنر ارتباط با رسانه ها و انتقال درست اخبار و انتقادها و گزارش‌های حرفه‌ای و تخصصی از وظایف خطیر روابط عمومی ها می باشد.

قاسمی پیر بلوطی با اشاره به گرامیداشت هفته ارتباطات بیان کرد: جا دارد  روز روابط عمومی را به  همه کارکنان روابط عمومی واحد‌های دانشگاهی و سازمان ها و تلاش‌گران عرصه خبر و اطلاع رسانی که بار سنگینی روی دوش ایشان است تبریک گفت  وبه پاس تلاش ها آنان با توجه به گذشت 41 سال از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران با رهبری فرزانه امام خامنه ای (مدظله عالی) وبا گرامی داشت یاد وخاطره شهدا و امام راحل، نقش موثر و مهم روابط عمومی در انتقال اطلاعات ودستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی به آحاد مردم وحتی تمامی مردم دنیا دارد  

او افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری طراحی شده است روابط عمومی ها می توانند نقش مهمی در کسب موفقیت و همراه کردن مسئولین نظام همراه با یک نظام مردم سالاری دینی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز