گشت‌های نظارتی پیشگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت در قرچک فعال می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۵۱۷۹
گشت‌های نظارتی پیشگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت در قرچک فعال می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: بمنظور پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی، گشت‌های نظارتی عرضه خارج از شبکه سوخت در قرچک فعال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حمیدرضا خدایی‌راد در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرچک مشترک با کارگروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی با اشاره به تفاوت قیمت سوخت در کشور و مقایسه آن با کشورهای همسایه افزود: این تفاوت قیمت موجب سوء استفاده سودجویان و قاچاق سوخت کشور به سایر کشورها می‌شود که مشکلاتی را ایجاد کرده و از موضوعات مهمی است که بایستی با حساسیت بیشتری به آن پرداخت.

وی اظهار داشت: در این زمینه نظارت و کنترل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی می‌تواند تأثیرات مطلوبی را در پیشگیری از قاچاق سوخت خارج از شبکه داشته باشد و تحقق این موضوع نیز مستلزم پیگیری جدی و بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از جایگاه‌های موجود در شهرستان خواهد بود.

خدایی‌راد با اشاره به ناآرامی‌های آبانماه سال ۹۸ و وارد آمدن خسارات جدی به جایگاه‌های سوخت شهرستان گفت: بحمدالله با همکاری شرکت نفت و دیگر دستگاه‌های متولی، جایگاه‌های سوخت طی مدت زمان خوبی تعمیر، بازسازی و فعال شد و افتتاح یک جایگاه دیگر وضعیت خوبی را در زمینه خدمت‌رسانی و ارائه سوخت مورد نیاز شهرستان بوجود آورد.

معاون فرماندار قرچک گفت: بمنظور ادامه این روند بایستی بازدیدها و گشت‌های دوره‌ای شرکت نفت از جایگاه‌ها افزایش یافته و میزان سهمیه اختصاصی و میزان سوخت مصرفی آن‌ها نیز مورد بررسی قرار گیرد تا از عرضه خارج از شبکه خودداری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز