فرماندار شهرستان ری :

به زودی عملیات اجرایی اورژانس ۵۰ تختخوابی بیمارستان شهدای هفتم تیر انجام می شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۶۹۷۹
به زودی عملیات اجرایی اورژانس ۵۰ تختخوابی بیمارستان شهدای هفتم تیر انجام می شود
فرماندار ری گفت: بیمارستان هفتم تیر جزو بیمارستان های قدیمی استان تهران است که عمده مراجعین آن مجروحین تصادفات هستند و با توجه به ضرورت افزایش ظرفیت، عملیات اجرایی پروژه اورژانس ۵۰ تختخوابی بیمارستان شهدای هفتم تیر که بیش از دو سال بلاتکلیف بوده است بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه بازدید از محل ساخت اورژانس ۵۰ تختخوابی بیمارستان شهدای هفتم تیر و تجلیل از مدافعان سلامت اظهار کرد: پس از درگیری کشور با بیماری کرونا در شهرستان ری اقدامات قابل توجهی در حوزه های سلامت از نظر زیرساخت مناسب و تامین تجهیزات مورد نیاز بیماری کرونا و اعطای کارانه به تلاشگران عرصه سلامت صورت گرفت.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه تلاش مستمر در این حوزه منجر به تجهیز دو بیمارستان فیروز آبادی و هفتم تیر شد، افزود: پروژه های جدید این بیمارستان ها که سالها معطل مانده بود تعیین تکلیف شد و بخش هایی از پروژه ها در جهت ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونا آغاز به کار کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بیمارستان هفتم تیر جزو بیمارستان های قدیمی استان تهران است که عمده مراجعین آن مجروحین تصادفات هستند و با توجه به ضرورت افزایش ظرفیت، عملیات اجرایی پروژه اورژانس ۵۰ تختخوابی بیمارستان شهدای هفتم تیر که بیش از دو سال بلاتکلیف بوده است بزودی آغاز خواهد شد.

توکلی کجانی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه در شرایط تحریم قرار داریم اما اتقاقات خوبی در حوزه سلامت رخ داده و این نشان از همراهی و همدلی مردم و مسئولین دارد.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی ما تامین فضای مورد نیاز برای سلامت مردم از جمله امکانات بیمارستانی و لوازم و تجهیزات درمانی است، افزود: امروز با تلاش تمامی جهادگران کمبودی در مسایل مربوط به پیشگیری و مقابله با کرونا نداریم و تلاش می‌کنیم تا سرانه بهداشت و درمان را در شهرری بالا بریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز