برنجی فرماندار ملارد خبر داد :

جمع بندی نهایی ساخت تقاطع غیر هم سطح سه راه مارلیک تا دو هفته آینده

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۷۳۱۴
جمع بندی نهایی ساخت تقاطع غیر هم سطح سه راه مارلیک تا دو هفته آینده
فرماندار ملارد ازجمع بندی نهایی ساخت تقاطع غیر هم سطح سه راه مارلیک تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سجاد برنجی فرماندار ملارد در جلسه شورای ترافیک این شهرستان در جمع بندی مسائل مطرح شده در این نشست گفت: در شهرستان ملارد طی مطالعات کارشناسی و بررسی‌های صورت گرفته، نزدیک به ۲۹ مشکل ترافیکی وجود دارد که باید با همکاری همه دستگاه‌ها و به مرور زمان آنها را حل نمائیم.

وی افزود: البته این به این معنی نیست که این مشکلات به زودی حل شود، بلکه باید با اولویت بندی مشکلات و با در نظر گرفتن محدودیت منابع یک به یک این مشکلات را حل نموده و اگر این اقدامات صورت نگیرد مسائل بیشتر و در هم تنیده تر  خواهد شد.

فرماندار ملارد با بیان اینکه یکی از نیازهای ضروری شهرستان برای رفع مشکل ترافیکی ایجاد تقاطع غیر هم سطح سه راه مارلیک می باشد، گفت: طرح مطالعاتی این پروژه توسط شهرداری ملارد تهیه و در اختیار شورای ترافیک شهرستان قرار گرفته است و دستگاه‌های مسئول نظیر اداره کل راه و شهرسازی و مجموعه پلیس راهور موظف هستند ظرف دو هفته آینده نظر کارشناسی خود را در مورد این طرح اعلام نمایند و تاکید فرمانداری تسریع بر عملیات اجرایی این پروژه در کوتاهترین زمان می باشد و همه دستگاه ها مکلف به همکاری هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد ادامه داد: بخشی از مشکلات ترافیک شهرستان ملارد را میتوانیم با پتانسیل بخش خصوصی فعال کنیم تا مشکل کمبود اعتبار تا حدی در بخشی از زمینه‌ها مرتفع شود.

برنجی با انتقاد از معطل ماندن برخی از مصوبات جلسات پیشین این شورا در سال گذشته اظهارداشت: لازم است کمیته فنی زیرمجموعه شورای ترافیک تا دو هفته آینده به صورت جدی جلساتی را در زمینه مسائل ترافیکی شهرستان برگزار نماید و چشم انداز را برای انتهای سال ۹۹ روشن نماید تا بتوانیم اعتبارات را به صورت کامل تخصیص دهیم.

وی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط پلیس راهور شهرستان برای روان سازی ترافیک تصریح کرد: طی مکاتبه فرمانداری با مجموعه پلیس راهور شهرستان، ۱۸ نقطه حادثه‌خیز توسط پلیس شناسایی شده ، ضرورت دارد دستگاه‌های متولی شامل بخشداریها، شهرداریها، دهیاریها و اداره راهداری اقدامات لازم را به قید فوریت در این زمینه انجام داده و اگر کمبود امکاناتی وجود دارد، باید تمام تلاش خود را برای فراهم نمودن منابع لازم برای این مسئله مهم فراهم کنیم چرا که با جان و سلامت افراد روبرو می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز