مدیر عامل شرکت نگاه سینماگران پویا خبر داد ؛

ارایه خدمات رفاهی مختص سینماگران و هنرمندان این حوزه / پرداخت تسهیلات توسط مجموعه های طرف قرارداد با این شرکت

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۹۲۸۶
ارایه خدمات رفاهی مختص سینماگران و هنرمندان این حوزه / پرداخت تسهیلات توسط مجموعه های طرف قرارداد با این شرکت
پویا پور معانی مدیر عامل شرکت نگاه سینماگران پویا در گفتگویی خبر داد : خدمات رفاهی مختص سینماگران و هنرمندان این حوزه توسط مجموعه های طرف قرارداد با شرکت نگاه سینماگران پویا ارایه می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پویا پورمعانی مدیر عامل شرکت نگاه سینماگران پویا عنوان کرد : این شرکت در سال 1385 به ثبت رسید و زمینه ی فعالیت این شرکت تهیه و تولید فیلم های ویدیویی بوده است که از سال 85 در این حوزه فعالیت داشته ایم.

وی با بیان اینکه دو کار این شرکت در هفته های آتی پخش خواهد شد ،گفت : این دو فیلم که در شبکه های وی او دی پخش خواهد شد یکی فیلم " تاکسیران " به کارگردانی افشین  عامریان و مجری طرح شرکت نگاه سینماگران پویا و با تهیه کنندگی بنده و کار بعدی ، فیلم " جمعه 2 بعد از ظهر " به کارگردانی خانم پروانه زاهدی باران و به تهیه کنندگی اینجانب و مجری طرح نیز شرکت نگاه سینماگران پویا می باشد.

پورمعانی با اشاره به سابقه ی فعالیت های خود گفت : از سال 76 در این حوزه وارد شدم اولین کارم بازی در فیلم " دختری با کفشهای کتانی " جناب آقای رسول صدر عاملی بود ، همچنین در سریال " پلیس جوان " ، سریال " خانه پدری " آقای فریدون حسن پور و خیلی از فعالیت های من در حوزه ی برنامه ریزی و دستیار کارگردان بوده است ،برای چند فیلم کوتاه و بلند کارگردانی کردم و از سال 85 به صورت حرفه ای وارد تهیه کنندگی شدم.از سال 85 به صورت حرفه ای وارد تهیه کنندگی شدم و در این بین از سال 82 لغایت 84 مجری گری نیز انجام دادم و مجری و تهیه کننده ی برنامه ی " کلاکت " بودم که مصاحبه با تعداد زیادی از بازیگران نظیر مرحوم نیکو خردمند ، ولی الله مومنی منوچهر نوذری ،سروش خلیلی ،عبدالله بوتیمار و ... را می توان نام برد.

 وی با اشاره به ایجاد باشگاه و کمیته رفاهی برای هنرمندان گفت:بنده در این سالها در مجموعه هایی که فعالیت داشنم این دغدغه در من وجود داشت و در برخی موارد نیز ایجاد کمیته رفاهی تا حدودی صورت گرفت اما به جهت اختلاف سلیقه ها این کار ابتر می ماند و مجددا این کار را زمانی که اینجانب بازرس انجمن صنفی شرکت ها و موسسات فیلم سازی ایران در سال 93 بودم مطرح شد و با مخالفت چندط از همکاران روبرو شد و تصمیم گرفتم که این بحث را در مجموعه خودم کلید بزنم و از اردیبهشت 99 با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال به نام جهش تولید و با توجه به تعطیلی سینما ،تءارتر و تلویزیون به فکر یک مجموعه ی رفاهی در خور شان هنرمندان ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد : جای این مجموعه خالی بود و در نهادها و انجمن های سینمایی تنها یک کارت صادر میگردید و حق عضویتی اخذ میشد اما این مجموعه نه صرفا  برای سینماگران بلکه برای هنرمندان است و  خصوصا برای هنرمندانی که در طی سالهای فعالیت خود وابسته به هیچ صنف و انجمن و نهادی نیستند .

پورمعانی ادامه داد : یک ماه است که این بحث آغاز شده و در حدود 1000 عضو جذب گردیده و برای آنها کارت عضویت صادر شده است و با این کارت هنرمندان می توانند مشاوره های رایگان یا با 50 درصد تخفیف دریافت کنند .همچنین از خدمات دندانپزشکی می توانند بهره گیری کنند و از مراکز فرهنگی ،تفریحی ،ورزشی و هنری استفاده کنند .

وی ادامه داد : همچنین با رایزنی هایی که صورت گرفته کارتی برای آنها صادر می شود که از 2500 مرکز در سراسر کشور با تخفیفاتی خرید کنند .خرید البسه ،بلیت مترو ،رستوران ها و .... جز این خدمات هستند .

وی گفت : بحث بیمه درمان تکمیلی نیز در دستور کار قرار گرفته است که هنرمندان عزیز می توانند به صورت اقساطی پرداخت کنند.

پور معانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و  شرایط رکود کاری هنرمندان گفت : از دو مجموعه ای که طرف قرارداد با ما هستند درخواست کرده ایم تا با آوردن یک ضامن توسط هنرمند نزد آن شرکت تا 20 میلیون تومان به صورت مجازی این کارتها شارژ شود و هنرمند بتوانند از مراکز طرف قرارداد خرید کند و به صورت اقساط پرداخت کند .

وی خاطر نشان کرد : انشاالله با حمایت دوستان در بخش خصوصی صندوقی ایجاد خواهد شد تا بتوان تسهیلاتی را در اختیار هنرمندان قرار داد و امیدواریم که بتوانیم در این راه خدمات ارزنده ای را به هنرمندان ارایه دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز