با توجه به افزایش مجدد آمار شیوع ویروس کرونا؛

بخشدار رودبار قصران خواستار تمهیدات بازدارنده از ورود گردشگران شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۱۴۵۳
بخشدار رودبار قصران خواستار تمهیدات بازدارنده از ورود گردشگران شد
بخشدار رودبار قصران خطاب به ستاد ملی کرونا، مسئولان استانی و فرماندار شمیرانات تاکید کرد: با توجه به افزایش مجدد آمار شیوع ویروس کرونا، انتظار داریم تمهیدات جدی برای ساماندهی یا ممانعت از ورود گردشگران به منطقه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سیدحبیب موسوی اظهار داشت: با توجه به محدودیت فضا و زیرساخت های موجود در منطقه و اوج گیری مجدد آمار مبتلایان به بیماری کرونا، ورود این حجم از گردشگران که در تعطیلات به رودبار قصران مراجعه می کنند، پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: لذا از دست اندرکاران ستاد ملی کرونا، مسئولان استانی و فرماندار شمیرانات تقاضا داریم تا در این زمینه تصمیمات جدی اتخاذ کرده تا پیش از شیوع بیشتر این ویروس در بخش اقداماتی صورت گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متولیان مقابله با کرونا در جهان تنها راه جلوگیری از شیوع این ویروس را عدم شکل گیری اجتماعات و قرنطینه خودخواسته و یا اجباری می دانند؛ به نظر می رسد باید از ابزار قانونی برای ایجاد محدودیت و ممنوعیت افرادی که به سلامت خود و جامعه و ظرفیت های بهداشتی درمانی موجود توجهی ندارند استفاده کرد.

بخشدار رودبار قصران با اشاره به اینکه ممانعت از ورود گردشگران در پیک اول شیوع این ویروس در تعطیلات نوروز بویژه روز طبیعت منجر به کنترل این بیماری در بخش و رضایت مردم شده بود، خواستار اعمال مجدد محدودیت ورود مسافران و گردشگران به این منطقه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز