کشف ۲۵ دستگاه گوشی همراه مسروقه

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۲۰۶۹
کشف ۲۵ دستگاه گوشی همراه مسروقه
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری سارق و کشف ۲۵ دستگاه گوشی تلفن همراه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ "شاهپور فلاحی" فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اعلام این خبرگفت: با دریافت گزارشات متعددی مبنی بر وقوع چندین فقره کیف قاپی و کش روزنی  در   این شهرستان، از این رو  مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد:مأموران کلانتری ۱۲  با فعال نمودن گشت های نامحسوس و و بهره گیری از شگردهای پلیسی  موفق شدند سارق مورد نظر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت  و اقدامات پیچیده پلیسی ، با اخذ دستور قضایی و  رعایت حقوق شهروندی وارد  مخفیگاهش سارقین می شوند .

وی افزود: متهم که از سارقان حرفه ای شهرستان است با ورود مامورین قصد متواری شدن از مخفیگاه خود را داشت که در اقدام ضرب العجلی متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد .

سرهنگ " فلاحی" تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمین تعداد ۲۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی مربوط به مالباختگان کشف گردید در ادامه با هماهنگی پلیس آگاهی شهرستان اقدامات مرتبط با شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد .

این مقام انتظامی در پایان خطاب به شهروندان گفت:پلیس در طول شبانه روز در حال خدمت رسانی  به شهروندان بوده و از شهروندان انتظار است هر گونه موارد مشکوک را سریعا به پلیس گزارش داده تا متهمان مجال ارتکاب اعمال مجرمانه را پیدا نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز