دکتر کشاورزیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر قدس؛

تعامل رسانه ها در شهرستان موجب دلگرمی مسئولین و مردم/ رسانه ها پل ارتباطی بین جامعه و مدیران هستند

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۲۸۵۴
تعامل رسانه ها در شهرستان موجب دلگرمی مسئولین و مردم/ رسانه ها پل ارتباطی بین جامعه و مدیران هستند
دکترکشاورزیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس در بازدید از دفتر خبرگزاری برنا ،سرپرستی روزنامه اقتصاد سرآمدو روزنامه اقتصاد با مردم در استان تهران اظهار داشت: رسانه ها پل ارتباطی بین جامعه و مدیران هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر کشاورزیان رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان قدس در بازدید از دفتر خبرگزاری برنا، روزنامه اقتصاد سرآمد و روزنامه اقتصاد با مردم در غرب استان تهران عنوان کرد: فعالیت خوب رسانه ها در شهرستان قدس مایه مباهات است و انعکاس صحیح اخبار و رویدادها موجب دلگرمی مردم و مسئولین خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد رسانه های شهرستان قدس در بحران کرونا اظهارداشت : عملکرد رسانه های شهرستان در بحران کرونا نشان داد که رسانه ها می توانند نقش تاثیرگذاری در جامعه ایفا کنند و این نقش باید در حوزه های مختلف اجرایی گردد.

 

8888888

در ادامه سیدعلیرضا کیایی مدیر دفتر خبرگزاری برنا در استان تهران ضمن قدردانی از حمایت های اداره ارشاد شهرستان قدس گفت : بی شک فعالین رسانه به دنبال انعکاس اخبار صحیح و برقراری آرامش در جامعه هستند و همکاری دستگاههای اجرایی با رسانه ها می تواند آنها را در ایفای نقش خود یاری نماید.

وی با بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت های خبرگزاری برنا خاطرنشان کرد: این خبرگزاری با دارا بودن خبرنگاران و عکاسان مجرب در غرب استان تهران تلاش دارد اخبار را باسرعت و دقت بالایی در دسترس مخاطبین قرار دهد،  و در این راستا از تعامل ها نهادهای مختلف قدردانی می نماید.

22222

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز