با حضور فرماندار اسلامشهر صورت گرفت:

برگزاری آئین تودیع و معارفه بخشداران مرکزی و احمدآباد مستوفی

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۳۹۹۲
برگزاری آئین تودیع و معارفه بخشداران مرکزی و احمدآباد مستوفی
آئین تودیع و معارفه بخشداران مرکزی و احمدآباد مستوفی با حضور فرماندار شهرستان اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مسعود مرسلپور در سخنانی در این مراسم اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی امری ارزشمند است و باید افرادی که مسئولیتی را می پذیرند بدانند خادم مردم هستند و نباید در انجام وظایف کوتاهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر اقدامات مهم و زیرساختی در جهت رشد و پیشرفت همه جانبه اسلامشهر آغاز شده گفت: با تشکیل مجلس یازدهم یکی از فرزندان اسلامشهر نیز در مجلس شورای اسلامی حضور دارد و بی تردید با کمک های دکتر شریفیان و حمایت سایر نمایندگان مجلس پروژه های مهم اسلامشهر از جمله احداث مترو، بیمارستان 400 تختخوابی و... با شتاب و سرعت بیشتری تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

فرماندار اسلامشهر مردمی بودن، مقابله و برخورد جدی با مظاهر بی قانونی و داشتن تعامل مناسب با مدیران ادارات و دستگاههای مختلف را جزء انتظارات مهم از بخشداران جدید عنوان کرد و گفت: ارائه گزارش اقدامات انجام شده به مردم و توجه به اقشار ضعیف نیز باید در دستور کار بخشداران باشد.

در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات الهام السادات نگارنده و احسان بهرامی نژاد بخشداران سابق مرکزی و احمدآباد مستوفی، در احکامی جداگانه که به امضاء انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران رسیده محمد قهار پور به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی و سید امیر اسحاقی نیز به عنوان سرپرست بخشداری احمدآباد مستوفی معرفی و منصوب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز