استاندار تهران ؛

لزوم امیدآفرینی در سطح جامعه/ پویایی روابط عمومی سبب تحرک سایر بخش‌ها می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۶:۳۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۶۵۴۴
لزوم امیدآفرینی در سطح جامعه/ پویایی روابط عمومی سبب تحرک سایر بخش‌ها می‌شود
استاندار تهران با اشاره به لزوم امیدآفرینی در سطح جامعه گفت: اگر روابط عمومی پویا و فعال باشد زمینه پویایی سایر حوزه‌ها را نیز فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در آیین معارفه محمد میرزایی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی اظهار داشت: برون داد اقدامات همه دستگاه‌ها باید توسط روابط عمومی انعکاس پیدا کند.

وی ادامه داد: خبرنگاران، مدیران و کارشناسان روابط عمومی رابط بین مسئولان و مردم هستند که باید عملکرد مسئولان را به خوبی به اطلاع مردم برسانند و زمینه امیدآفرینی را در جامعه فراهم کنند.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: انعکاس فوری اخبار از سوی فعالان رسانه و مسئولان اطلاع رسانی ادارات باعث پیشگیری از اخبار کذب و شایعات می شود؛ از اینرو باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا زمینه افزایش اعتماد عمومی فراهم شود.

محسنی بندپی سپس گفت: خبرنگاران با انعکاس مشکلات جامعه، مشکلات واحدهای صنعتی، واحدهای راکد و اجرایی شدن مصوبات ستاد تنظیم بازار در سطح استان به ما کمک کنند تا بتوانیم بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

وی با اشاره به عملکرد استان تهران تصریح کرد: اقدامات خوبی در ابعاد مختلف امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و غیره در استان تهران انجام شده که در این زمینه ارتقا رتبه عملکردی در حوزه برگزاری انتخابات و همچنین رتبه مطلوب امنیتی استان تهران قابل توجه است که باید به درستی منعکس شود.

استاندار تهران همچنین با بیان اینکه ٨٥ درصد سارقان کلانشهرها بومی و ٦٥ درصد سارقان تهران غیربومی هستند خاطرنشان کرد: تامین امنیت حائز اهمیت بسیاری دارد و در این زمینه نقش روابط عمومی در بازنمایی موضوعات غیرقابل انکار است و اگر این بخش پویا و فعال باشد زمینه پویایی سایر حوزه‌ها را نیز فراهم می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز