مجله Nano Stracture واحد شهرقدس موفق به کسب برترین مجله شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۳۱۳۹
مجله Nano Stracture واحد شهرقدس موفق به کسب برترین مجله شد
کسب رتبه اول بالاترین ضریب اثربخشی (Impact Factor) ) توسط مجله نانوساختار در شیمی متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس دربین مجلات ایران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجله نانو ساختار در شیمی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس (Journal of Nanostructure in Chemistry) ) درسال 2010 شروع به فعالیت نمود که مدیر مسئول آن دکتر امید مرادی دانشیار گروه شیمی  ازدانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و سردبیر مجله دکتر کریم زارع می باشد.

این مجله در سال 2012 توسط ناشر بین المللی Springer منتشر گردید و  در سال 1394 جزء مجلات مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران قرار گرفت.  مجله فوق از ابتدای سال 2016 در لیست ISI  قرار گرفت که اولین مجله فناوری نانوی ایران می باشد که به لیست ISI اضافه گردید. همچنین این مجله در سال 2020 موفق به اخذ اولین ضریب اثر بخشی  از سوی موسسه  تامسون رویترز آمریکا با IF=4.077 گردید که دارای بالاترین ضریب اثر بخشی در بین مجلات ISI ایران می باشد. در حدود 70% اعضای هیات تحریریه این مجله از استادان برجسته دانشگاهی تراز اول دنیا بوده و بالغ بر 70% مقالات چاپ شده در این مجله از کشورهای آمریکا، فنلاند، انگلستان، برزیل، استرالیا، چین، هند، مالزی، آلمان و غیره می باشد.  

مجله Nano Stracture واحد شهرقدس موفق به کسب برترین مجله  

با بالاترین ضریب تاثیر ( JCR 2019 IF=4.02) ) دربین مجلات ایرانی از سوی تامسون رویتر شده است و رتبه Q2 را کسب کرده است؛

دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی سرپرست واحدهای شهر قدس /ملارد/صفادشت/ این موفقیت را به ریاست عالیه دانشگاه دکتر طهرانچی و ریاست محترم استان و ریس دبیرخانه هیات امنای استان تهران  و اعضای هیت تحریریه تبریک گفت:  

در متن پیام تبریک آمده است :  

نظر به موفقیت مجله Nano Stracture واحد شهرقدس که موفق به کسب برترین مجله با بالاترین ضریب تاثیر ( JCR 2019 IF=4.02)   ) دربین مجلات ایرانی از سوی تامسون رویتر شده است و رتبه Q2 را کسب کرده است؛ لذا این موفقیت که حاصل حمایت های بی دریغ ریاست محترم استان جناب آقای دکتر آقا میری و ریاست محترم دبیرخانه هیات امنای استان تهران آقای دکتر کاشفی  و دبیرخانه هیات امنای استان تهران می باشد را به ریاست عالیه دانشگاه جناب دکتر طهرانچی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و نخبگان و پژوهشگران دانشگاه تبریک عرض می کنم.

همچنین دکتر قاسمی پیربلوطی این موفقیت را به اعضای هیت تحریریه ودکتر امید مرادی مدیر مسئول این مجله که دانشیار گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس می باشد در پیامی جداگانه تبریک گفت.

photo_2020-07-01_13-35-45

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز