برگزاری جلسه ستاد احیا و کمیته پشتیبانی در قرچک

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۳۷۴۱
برگزاری جلسه ستاد احیا و کمیته پشتیبانی در قرچک
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرچک به ریاست حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه و دبیری سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد و دیگر مسئولان با محوریت برنامه‌ریزی برای هفته حجاب و عفاف در سپاه پانزده خرداد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این جلسه سرهنگ صمد سلطانی با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت ولی نعمت کشورمان امام رضا (علیه اسلام) با بیان واقعه کشف حجاب گفت: سپاه پانزده خرداد به عنوان دبیر ستاد احیا به مناسبت هفته عفاف وحجاب در نظر دارد برنامه های تاثیرگذار و متعددی را با همکاری و تعامل تمامی ادارات و نهاد ها، با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان قرچک انجام دهد.

در ادامه نیز حجت السلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه قرچک با اظهار داشت: یکی از دستورات واجب دینی و الهی رعایت حجاب و عفاف هست و از عوامل بی توجهی به عفاف و حجاب عدم شناخت نسبت به تاثیرگذاری این امر مهم است.

امام جمعه شهرستان قرچک با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف مهمترین عامل بقا و حراست از حریم خانواده است افزود : اصل قضیه امر به معروف و نهی از منکر آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند که این ستاد بسیار مهم است.

وی در پایان تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر از ادارات آغاز شود و این واجب الهی می تواند تاثیرگذاری و برکات فراوانی در سطح جامعه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز