جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش کهریزک به میزبانی روستای قمصر

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۴۸۲۶
جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش کهریزک به میزبانی روستای قمصر
صبح امروز با حضور بابایی بخشدار ، حجت‌الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه بخش ، حجت الاسلام موسوی معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، قربانی رئیس اداره نهاد کتابخانه های شهرستان ،نمایندگان شهرداری باقرشهر و کهریزک ، رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر و کهریزک ، نمایندگان کلانتری و سپاه ناحیه روح الله و تعدادی از دهیاران بخش کهریزک در دهیاری قمصر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آقاخانی دهیار قمصر تصریح کرد: اگر یک زمانی اقتصاد یا سیاست مبنای توسعه اجتماعی به حساب می آمد امروز سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی مبنای توسعه اجتماعی بوده و مدیریت جامعه ای که می تواند از این سرمایه‌ها استفاده کند به توسعه خواهد رسید.

وی اظهار کرد: پایه ظرفیت‌سازی در توسعه اجتماعی فرهنگ است که سرمایه اجتماعی را کشف می‌کند و در اختیار توسعه اجتماعی قرار می‌دهد.

دهیار قمصر ابراز کرد: فرهنگ مبنای توسعه اجتماعی است و تحقق توسعه اجتماعی نیازمند متناسب بودن شرایط لازم است در غیر این صورت، حرکت یا صورت نمی‌گیرد یا به کندی انجام می‌شود.

‌یار مراد احمدوند رئیس شورای اسلامی قمصر در حاشیه این جلسه عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی باید به سمتی پیش برود که وضع موجود جامعه را شناخته، ارزیابی و فرصت ها و تهدیدات را شناسایی کند و با تاکید بر ظرفیت فرهنگی تصمیمات اتخاذ شود.

وی بیان کرد: جامعه به طور مداوم به آموزش فرهنگ عمومی نیاز دارد همان طور که ما دائما نیاز به آموزش داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز