دهیار روستای قیصرآباد خبرداد؛

بررسی ۳ طرح اشتغال‌زایی به منظور توانمندسازی بانوان

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۵۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۶۰۵۹
بررسی ۳ طرح اشتغال‌زایی به منظور توانمندسازی بانوان
دهیار قیصرآباد گفت:‌در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستا ۳ طرح اشتغال‌زایی در کارگروه بانوان روستای قیصر آباد به‌منظور توانمندسازی بانوان بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ جلسه امور بانوان روستای قیصرآباد به‌ منظور تشکیل کارگروه بانوان و بررسی مسائل و بهبود روند کار امور بانوان با حضور پریسا شیری‌زاده دهیار روستای قیصرآباد و جمعی اmز بانوان کارآفرین برگزار شد.

شیری‌زاده در این جلسه با اشاره به توانمندی بانوان در روستای قیصرآباد اظهار داشت: ۳ طرح اشتغال‌زایی جهت توانمندسازی بانوان روستای قیصرآباد در جلسه کارگروه مطرح شد که شامل کشت زعفران، ایجاد کارگاه تولید میز، تابلو، زیرلیوانی، سینی و غیره و آموزش و تولیدات صنایع‌دستی و هنری است.

وی افزود: کلیه طرح‌های مطرح‌شده در کارگروه نیاز به مطالعه و برنامه‌ریزی دارد که در جهت استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستا موردبررسی قرار می‌گیرد.

دهیار روستای قیصرآباد با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن برای بانوان در روستا بیان کرد:‌ نخستین برنامه‌های آموزشی در روستای قیصرآباد کلاس آموزشی قرآن از دوره مبتدی تا ترتیل و قرائت است که در راستای رشد و تعالی مسیر حرکت بانوان با نور هدایت قرآن در هفته پیش‌رو آغاز به کار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر و بر اساس تعاملات صورت گرفته برگزاری کلاس‌های خوشنویسی با خودکار که با همکاری و پیگیری‌های خیران ساکن در روستا به ‌منظور استفاده اهالی انجام‌گرفته با استقبال خوبی روبه‌رو نیز مواجه شده است.

دهیار روستای قیصرآباد با تأکید بر اینکه بانوان روستا می‌بایست از تعامل و ارتباط لازم با یکدیگر برخوردار باشند، افزود:‌ طی جلسه‌ای که در دفتر شورای اسلامی روستای قیصر آباد برگزار شد، اعضای کارگروه بانوان روستای قیصر آباد از میان بانوان کارآفرین و علاقه‌مند تعیین شدند، لذا بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی بانوان می‌توانند در حیطه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، هنری و… با یکدیگر همکاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز