بخشدار کهریزک خبرداد؛

مرکز بهداشت و درمان کهریزک در هفته دولت به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۹۹۷۹
مرکز بهداشت و درمان کهریزک در هفته دولت به بهره برداری می رسد
بخشدار کهریزک از افتتاح و بهره برداری مرکز بهداشت و درمان شهید رجایی کهریزک در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ امین‌ بابایی در جلسه پیگیری از آخرین روند پروژه شبکه بهداشت و درمان شهید رجایی کهریزک که با حضور جمعی از مسئولان و خیرین این مرکز برگزار شد اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی در کشور اما خیرین همچنان در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه سلامت ما را همراهی می‌کنند و تاکنون نیز اقدامات بسیار بزرگی انجام شده است.

وی بیان کرد: مشارکت خیرین در تأمین منابع مالی حوزه سلامت در بخش کهریزک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی درمانی بخش کمک کرده و به پیشرفت در این حوزه منجر شود.

بخشدار کهریزک سپس با اشاره به مشکلات پیش روی افتتاح مرکز بهداشت و درمان بخش کهریزک افزود: در جلسه گذشته مقرر شده بود که با تمام امکانات و حتی اعتبارات شخصی برای بهره برداری از این مرکز و افزایش خدمات دهی به مردم وارد میدان خواهیم شد؛ لذا با توجه به مشکل تامین برق این مرکز و درخواست مسئولان شبکه بهداشت از ۱۰۰ آمپر به ۳۶۰ آمپر، بخشداری کهریزک با مشارکت شورای بخش و شهر کهریزک اعتبار آن را تامین و مقرر گردید تا نیمه مردادماه موضوع برق این مرکز بهداشتی و درمانی برطرف گردد.

بابایی همچنین افزود: برای آماده سازی محوطه بیرونی مرکز بهداشت و درمان کهریزک نیز طی مذاکرات صورت گرفته با شهرداری کهریزک مقرر شد اقدامات فضاسازی در چارچوب وظایف محوله شهرداری طی دو هفته آینده انجام و تمام تجهیزات در ساختمان جدید مرکز مستقر شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت خیرین سلامت در ارتقا زیرساخت های سلامت بخش کهریزک خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور بهداشت و درمان از ضروریات جامعه است و باید نسبت به موضوع سلامت مردم توجه شود چون محور رشد در همه امور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز