با حضور مسئولین بخش کهریزک؛

جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در بخش کهریزک برگزار شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۳۴۸۲
جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در بخش کهریزک برگزار شد
جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا و اقدامات صورت گرفته در بخش کهریزک با حضور امین بابایی بخشدار، حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر، افضلی نیا رئیس آموزش و پرورش و دیگر مسئولان از ادارات شبکه بهداشت و درمان، سپاه حضرت روح الله(ره)، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و بخش کهریزک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ امین بابایی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: مقابله با شیوع ویروس کرونا ما را در شرایط خاص یک جنگ نامرئی قرار داده اما خوشبختانه توانستیم برای جلوگیری از شیوع آن اقدامات مهّمی انجام دهیم.

وی بیان کرد: مسئولان بخش کهریزک از همان روزهای آغاز شیوع ویروس کرونا با تلاش و جدیت طبق بخشنامه‌ها و موارد ابلاغی از سوی مراجع ذی‌صلاح اقدامات پیشگیرانه خود را در سطح وسیع برای عدم شیوع و ابتلا شهروندان به ویروس کرونا آغاز کرده‌اند.

بخشدار کهریزک افزود: در کنار ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی، در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در راه‌اندازی کمک مؤمنانه، طی همکاری با سایر دستگاه‌ها با نمایان شدن آثار اجتماعی شیوع ویروس کرونا، برنامه حمایتی از آسیب‌دیدگان از کرونا مورد توجه قرار گرفت.

بابایی تصریح کرد: از زمان آغاز ویروس کرونا با شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا تلاش شد بسته‌های‌ حمایتی با مشارکت سپاه، بسیج، کمیته امداد و دفتر امام جمعه محترم بین نیازمندان کهریزک و باقرشهر توزیع شود اما در ادامه نیاز است تا با تشکیل بانک اطلاعاتی، کمک شایسته و درخوری را به خانواده‌های آسیب‌دیده داشته باشیم.

وی ادامه داد: وضعیت بیماری کرونا در هفته‌های اخیر با وجود تلاش کادر درمان و سایر دستگاه‌ها سیر صعودی پیدا کرده که امید است با همکاری‌های لازم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد رفع کامل این بیماری باشیم.

بخشدار کهریزک در پایان خطاب به دهیاران و مسئولان اداره اوقاف خاطرنشان کرد: دفن فوت‌شدگان کرونایی در روستاها ممنوع و این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود تا تمام موارد بهداشتی و شرعی رعایت شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز