شهرداری قرچک در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۴۶۷۹
شهرداری قرچک در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا
شهردار قرچک در توضیح اقدامات صورت گرفته گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میان شهروندان، عملیات ضدعفونی و گندزدایی ضربتی اماکن عمومی شهر توسط معاونت خدمات شهر شهرداری قرچک در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن خرمی شریف در این خصوص گفت: با شیوع موج دوم کرونا، شهرداری قرچک عملیات ضدعفونی معابر، خیابان‌ها، اماکن عمومی و نقاط پرتردد شهر را با استفاده از مواد مورد تأئید شبکه بهداشت و درمان آغاز کرد.

وی افزود: ایستگاه‌های اتوبوس شهری، مبلمان شهری، وسایل بازی کودکان، ورودی بانک‌ها و ادارات، مراکز خرید،  مساجد و حاشیه پیاده‌روهای شهر ورامین با استفاده از دستگاه خودرو مکانیزه به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

شریف گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر نسبت به ضدعفونی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون‌شهری و برون شهری اقدام می‌کند ضمن این که مسافران و رانندگان تاکسی و اتوبوس ملزم به استفاده از ماسک می‌باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی سیستم پرداخت الکترونیک کرایه در اتوبوس‌های شهرداری، مسافران ملزم به استفاده از این روش پرداخت بوده و رانندگان از دریافت وجه نقد معذورند.

شهردار قرچک همچنین از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی و سرویس مدارس این شهر خبر داد.

وی افزود: با توجه به این که مقابله با ویروس کرونا هنوز به اتمام نرسیده و از آسیب‌های این بیماری، کماکان برخی از اقشار جامعه صدمه می‌بینند، شهرداری قرچک ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان، رانندگان تاکسی و سرویس مدارس توزیع کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز