فرماندار اسلامشهر:

تعداد قربانیان کرونا در شهرستان ما تا امروز به ۳۱۵ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۸۸۹۲
تعداد قربانیان کرونا در شهرستان ما تا امروز به ۳۱۵ نفر رسید
فرماندار اسلامشهر گفت: متاسفانه تعداد قربانیان ویروس کرونا در سطح شهرستان به ۳۱۵ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در جلسه ستاد مقابله با کرو با اعلام این خبر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت اخیر ۱۵ شهروند دیگر در بیمارستانهای شهرستان بستری شدند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستانهای شهرستان در حال تکمیل شدن است افزود: از همه شهروندان، فرهیختگان، ورزشکاران، هنرمندان،اصحاب رسانه، کسبه و بازاریان درخواست داریم تا بصورت جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا افراد جدید به این ویروس به عرصه بیایند.

مرسلپور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جهادگر انقلابی مدافع سلامت مرحوم‌مهدی حبیب پور و موسس خیریه جواد الائمه (ع) گفت: مرحوم حبیب پور از همان روزهای نخست جهادی در عرصه مقابله با کرونا به میدان آمد و با تولید و توزیع ماسک بین  مردم به ایفای نقش پرداخت.

فرماندار اسلامشهر به فرمایشات روز جمعه مقام معظم رهبری درخصوص چگونگی برگزاری مراسم عزاداری دهه محرم اشاره کرد و افزود: سخنان معظم له همچون همیشه فصل الخطاب بود و بر ضرورت برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام‌می شود، تاکید کردند.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و پرهیز از تردد های غیر ضرور در سطح شهرستان توسط مجموعه های مختلف از جمله شهرداری ها، بخشداری ها و سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) تاکید کرد و ادامه داد: دفن کلیه اموات مربوط به بیماری کووید۱۹ تنها در آرامستان دارالسلام و قطعه مخصوص پیش بینی شده امکان پذیر است و با متولیان سایر قبرستانهای شهرستان که در آنها متوفای مبتلا به کرونا دفن شود برخورد قانونی صورت میگیرد و افراد خاطی به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

 

نظر شما
پرونده ویژه