مختاری شهردار قدس:

بزرگترین فرش گل منطقه در بوستان آب‌شن شهرقدس گسترده شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۸۸۹۹
بزرگترین فرش گل منطقه در بوستان آب‌شن شهرقدس گسترده شد
مختاری شهردار قدس با اشاره به برنامه‌ریزی و فعالیت در جهت تبدیل شدن بوستان‌ آب‌شن شهرقدس به یکی از قطب‌های گردشگری و اوقات فراغت در غرب استان تهران، گفت: بزرگترین فرش گل منطقه با استفاده از ۵۳ هزار اصله انواع گل دائمی و فصلی در طرحی زیبا و چشم‌نواز در بوستان آب‌شن شهرقدس اجرا و گسترده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری شهردار قدس با اشاره به احداث بزرگترین فرش گل منطقه در بوستان آب‌شن اظهار داشت: توسعه فضای سبز و بوستان‌های شهری و توزیع عادلانه سرانه فضای سبز در سطح شهر در اولویت برنامه‌های شهرداری قدس در سال‌های اخیر قرار دارد که رشد بیش از ۳۵ درصدی احداث فضاهای سبز و رشد حدود ۴ متری سرانه فضای سبز شهری به حدود ۱۰ متر مربعی از ابتدای آغاز مدیریت شهری دوره پنجم گواه این موضوع است. 

وی افزود: پروژه احداث تم پارک آب‌شن به عنوان شاخص ترین پروژه فضای سبز در دوره پنجم مدیریت شهری قدس از سال گذشته در مساحت ۴۰ هکتار و به طول ۳ کیلومتر در حاشیه رودخانه فصلی آیرین و معادن شن و ماسه شهرقدس در دست اجرا است که فاز اول آن در سال ۹۸ به اتمام رسید.

شهردار قدس بیان داشت: هدف گذاری انجام شده برای بوستان آب‌شن تبدیل شدن آن به یکی از مراکز برجسته در حوزه گردشگری و اوقات فراغت در غرب استان تهران در سال‌های آینده است که هم‌اکنون در تداوم عملیات فاز دوم آن جاذبه‌هایی همچون اجرای باغ گیاهان دارویی و بزرگترین فرش گل منطقه اجرایی شده است.

مهندس مختاری گفت: در راستای خلق جذابیت‌های بصری و افزایش نشاط و شادابی بزرگترین فرش گل منطقه با استفاده از ۵۳ هزار اصله از انواع گل فصلی و دائمی در مساحتی در حدود ۱۵۰۰ مترمربع توسط شهرداری قدس در بوستان آب‌شن شهرقدس طراحی و اجرا شد.

وی تصریح کرد: ارتقا کمی و کیفی فضای سبز شهری و بوستان‌های شهرقدس در سال ۹۹ در دستور کار شهرداری قدس قرار دارد و انشالله پروژه‌های مطلوبی در این حوزه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
پرونده ویژه