ساداتی:

شهید علیرضا افشار، افتخار جامعه خبر است

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۴۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۸۹۲۵
شهید علیرضا افشار، افتخار جامعه خبر است
فرماندار شمیرانات گفت: شهید علیرضا افشار، در رسالت خبرنگاری و مسیر روشن‌گری و آگاهی‌بخشی به مردم، جان شیرین خود را از دست داد که از این رو سنبل و افتخار جامعه خبری کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی  در دیدار با خانواده معزز این شهید بزرگوار شمیران، با اشاره به اینکه در آستانه روز خبرنگار هستیم، این مناسبت را تبریک گفته و بیان داشت: شهید افشار با خود‌باوری بالا، جسارت، تعهد و همت بسیار، تحسین همگان را برانگیخته بود و بارها و بارها در سخت ترین شرایط ممکن دل به دریا زد و از اعماق حوادث، خبرآورد. 

وی افزود: شهید افشار نماد شهدای خدمت است که در راه انجام وظیفه صادقانه و بی‌دریغ به درجه رفیع شهادت نائل شد و نامش در زمره جهادگران موثر جامعه ثبت شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تمام آحاد جامعه به فرهنگ ایثار و شهادت، فداکاری شهدا و صبوری خانواده معظم ایشان بدهکار هستند و هر یک به نوعی موظف به حفظ و صیانت از خون پاک این بزرگواران را بر گردن دارند.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: در این میان مسئولیت کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی که وارثان ایثار شهدایی هستند که برای حفظ انقلاب، صیانت از خاک کشور و بسط امنیت در جامعه تلاش کردند، از دیگر اقشار سنگین‌تر است و موظفند در راه خدمت به مردم همچون الگوهای اینچنینی از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده و صادقانه و خالصانه در هر جایگاهی که هستند تنها برای رضایت خدا و ملت گام بردارند.

ساداتی ابراز کرد: همه ما مکلفیم با تربیت صحیح و اسلامی فرزندان‌مان و برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های متعدد فرهنگ شهادت را حفظ و تریج دهیم.

وی تصریح کرد: ما مدیون والدین، همسران و یادگاران شهدا هستیم و تلاش می‌کنیم با توسل بر حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب زیر سایه الطاف کریمانه شهدا و دعای خیر خانواده معزز ایشان هر آنچه از این بزرگواران غیرتمند آموخته‌ایم، در ادامه را به کار گیریم.

براساس این گزارش، شهید "علیرضا افشار" در ۴ آذر ماه سال ۱۳۵۳ مصادف با میلاد امام رضا به دنیا آمد، و به همین منظور خانواده ایشان هر ساله در سالروز تولد وی بر سر مزار پسر شهیدشان در قطعه ۴۲ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) حاضر می‌شوند تا جشن ولادت فرزندشان را همزمان با سالگرد شهادتش برگزار کنند.

شهید افشار از خبرنگاران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۵ آذرماه سال ۸۴ هنگامی که برای تهیه گزارش مانور پیروان ولایت از تهران عازم چابهار بود با دیگر همکاران عرصه خبر بر اثر سانحه سقوط هواپیمای سی_۱۳۰ نیروی هوایی ارتش جموری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

5555

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز