شهردار جدید اوشان، فشم، میگون معرفی شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۹۲۶۷
شهردار جدید اوشان، فشم، میگون معرفی شد
"رضا ریاحی" با حکمی از سوی استاندار تهران طی جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به عنوان شهردار اوشان، فشم، میگون معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی، فرماندار شهرستان در جلسه تکریم و معارفه شهردار بیان داشت: مسئولان اجرایی هیچ دخالتی در انتخاب شهرداران نداشته و نخواهند داشت و این تصمیم مستقلاً توسط اعضای شورای شهر یعنی نمایندگان مردم اتخاذ می‌شود.

وی تاکید کرد: شوراها جایگاه نظارتی دارند و تنها موظف به نظارت بر عملکرد شهرداری هستند و حق دخالت در امور اجرایی، جا‌به‌جایی نیروها، مبلمان شهری و ... را به جای شهردار و عوامل شهرداری ندارند؛ این اقدام زیبنده حکومت مردم سالار نیست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهرداران نیز باید از دخالت افراد مسئول و غیرمسئول در امور مدیریت شهری با اختیار تام جلوگیری کنند؛ آنان کلیددار شهر هستند و بایستی پایخگوی این حوزه باشند.

فرماندار شمیرانات افزود: شهردار پیش از کمیته انطباق، اولین کسی است که باید در مقابل مصوبات خارج از قوانین و ضوابط شورا مقاومت کند، و وظیفه دارد در برابر مصوبات خلاف قانون شورایی اعتراض کنند.

ساداتی ابراز کرد: امروز باید برای جلب بیشتر اعتماد عمومی تلاش کنیم؛ مسئولان وامدار مردم هستند و درب اتاق آنها بایتس به روی شهروندان باز باشد. هر مسئولی که نمی‌تواند خادمی مردم را کند باید از این گردانه خدمتگزاری خارج شود.

وی تصریح کرد: اوشان، فشم، میگون ظرفیت‌های طبیعی بسیار ویژه‌ای دارد که بایستی با برنامه‌ریزی و مدیریت مطلوب، از آنها در راستای ایجاد نشاط و امید در جامعه استفاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز