بخشدار کهریزک:

از باشگاه‌های خصوصی ورزشی حمایت می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۹۳۳۲
از باشگاه‌های خصوصی ورزشی حمایت می‌شود
بخشدار کهریزک ضمن تشریح آسیب شناسی ورزش در بخش کهریزک گفت: باید با تقویت بخش خصوصی در راستای حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش ورزشی، باشگاه‌های خصوصی را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ امین بابایی در بازدید از باشگاه سوارکاری شهاب در شهر کهریزک با اشاره به مشکلات و معضلات باشگاه‌های ورزشی اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر وضعیت باشگاه‌داری در باقرشهر و کهریزک مناسب نیست و جای خالی برنامه‌ریزی برای توسعه باشگاه‌های خصوصی بسیار مشهود است.

وی ضمن تشریح آسیب‌شناسی ورزش در بخش کهریزک بیان کرد: باید با تقویت بخش خصوصی و واگذاری تصدی‌ها که مورد تأکید اصل ۴۴ قانون اساسی است، در راستای حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش ورزشی باشگاه‌های خصوصی را تقویت کنیم.

بخشدار کهریزک افزود: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر برای باشگاه ‌های سوارکاری در کهریزک وجود دارد شرایط ناهموار جاده‌ای به جهت دسترسی به این مکان ورزشی است که در تلاش هستیم اقداماتی در این خصوص انجام دهیم و امیدواریم با کمک مسئولان این مشکل نیز برطرف شود.

بابایی ادامه داد: توجه به هیئت‌های ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های بخشی در کهریزک است که در این راستا  هیئت‌های ورزشی در سطح بخش تعیین تکلیف شده و از افراد توانمند و فعال در بدنه هیئت‌های ورزشی استفاده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش، تشکیل تیم‌ در سطح بخش، برگزاری مسابقات، ساماندهی کمیته‌ و هیئت‌های بخشی باید از مهّم‌ترین برنامه‌های هیئت سوارکاری در کهریزک باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز