رعایت پروتکل های بهداشتی در فعالیت های هفته "ترویج تغذیه با شیر مادر" در قرچک

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۹۵۶۶
رعایت پروتکل های بهداشتی در فعالیت های هفته ترویج تغذیه با شیر مادر در قرچک
هر ساله ۱۰ تا ۱۶ مرداد ماه به عنوان هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر می باشد که امسال شعار" سیاره ای سالم؛ با حمایت از تغذیه با شیر مادر " در راستای سلامت کره خاکی و ساکنان آن می پردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید محمد طباطبایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان قرچک گفت: هر ساله ۱۰ تا ۱۶ مرداد ماه به عنوان هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر می باشد که امسال شعار" سیاره ای سالم؛ با حمایت از تغذیه با شیر مادر " به تاثیر تغذیه شیرخواران بر تغییرات آب و هوایی و محیط زیست و همچنین ضرورت حفظ، ترویج و حمایت از تغذیه با شیر مادر در راستای سلامت کره خاکی و ساکنان آن می پردازد.

وی اهداف مدنظر در این هفته را اطلاع رسانی به مردم در خصوص ارتباط تغذیه با شیرمادر و تغییرات زیست محیطی، تثبیت جایگاه تغذیه با شیرمادر به عنوان یک تصمیم هوشمندانه زیست محیطی، به مشارکت طلبیدن و دعوت از افراد تاثیر گذار و سازمان ها جهت تعامل و تاثیر گذاری بیشتر اقدامات و اقدام به اصلاح سلامت سیاره و مردم از طریق تغذیه با شیر مادر برشمرد.

وی با اشاره به همه گیری کرونا در اغلب کشورهای جهان که نظام سلامت و زندگی اجتماعی مردم را درگیر کرده، در خصوص انجام فعالیت ها در این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی و لزوم فاصله گذاری اجتماعی تاکیدکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز