ضرورت تغییر نگاه دامپزشکی استان تهران به شهرستان پیشوا

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۹۹۱۴
ضرورت تغییر  نگاه دامپزشکی استان تهران به شهرستان  پیشوا
حسین عباسی فرماندار پیشوا در جلسه تکریم و معارفه رئیس دامپزشکی این شهرستان گفت : پیشوا منطقه‌ای کشاورزی و دامی‌ است و بیشتر قابلیت‌های شهرستان معطوف به این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین عباسی فرماندار پیشوا در جلسه تکریم و معارفه رئیس دامپزشکی این شهرستان اظهار کرد: حفظ و توسعه سرمایه دامی، ارتقاء بهداشت عمومی از طریق مبارزه با بیماریها، فراهم کردن شرایط بهداشتی برای سرمایه‌گذاری و تولید، افزایش راندمان تولید، سلامت غذا و هدایت مراکز فروش به میدان عرضه دام از جمله مواردی است که از دامپزشکی شهرستان انتظار می‌رود.

وی گفت :  دامپزشکی در امنیت غذایی نقش انکارناپذیری دارد که با عملکرد مطلوب و نظارت دقیق این نهاد در راستای مسئولیت‌های تعریف شده تحقق می‌یابد.

عباسی افزود:قابلیت‌های متمایز دامی و کشاورزی شهرستان پیشوا مستلزم نگاه متفاوت به این‌ منطقه نسبت به سایر نقاط استان و مساعدت بیشتر اداره کل دامپزشکی برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای خدمات بهتر به فعالان حوزه کشاورزی و دامی‌ است.

فرماندار پیشوا گفت : مسئولان دامپزشکی قبل از رجوع مردم باید پیش‌قدم شده و به سراغ آنها بروند و فضایی آرام و امن برای کشاورزان و دامداران فراهم‌ نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز