پیام حسین عباسی، فرماندار شهرستان پیشوا به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۶:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۰۵۵۰
پیام حسین عباسی، فرماندار شهرستان پیشوا به مناسبت روز خبرنگار
فرماندار شهرستان پیشوا به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد روز خبرنگار مصادف با سالروز شهادت مظلومانه خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی محمود صارمی فرصتی است تا از خبرنگاران و تلا‌شگران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی تقدیر شود.

خبرنگاران با ورود به مسائل مبتلابه مردم و جامعه،‌ نگاشتن‌حقایق و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، به رفع مشکلات کمک و موجبات توسعه را فراهم می‌کنند.

 متاسفانه همه‌گیری ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت اهالی رسانه، مانع از برگزاری مراسم شایسته و در خور شان این عزیزان است که امیدوارم با گذر از این شرایط توفیق حضور در جمع این بزرگواران حاصل شود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و خبرنگاران جانباخته از بیماری کرونا از جمله خبرنگار فقید مرحوم کردبچه، روز خبرنگار و عید سعید غدیر خم را به فعالان عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران جنوب‌شرق استان‌تهران تبریک و تهنیت گفته و موفقیت و سلامت همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

امیدوارم با توجه به شرایط کشور و در پیش بودن هفته دولت و ضرورت تقویت وحدت، امید و نشاط در جامعه، با ابتکار عمل و استفاده از روش‌های اثربخش اطلاع‌رسانی با در نظر گرفتن ایام محرم حسینی و محدودیت‌های مرتبط با شیوع بیماری کرونا، موجبات دلگرمی، اطمینان‌بخشی و امید‌افزایی مردم شریف شهرستان پیشوا و تبیین هر‌چه بیشتر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم‌ آید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز