رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران:

خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۶:۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۰۷۲۷
خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند
ایمان قربانی گفت: خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که در توسعه آگاهی عمومی و فرهنگ سازی در کشور ایفای نقش می­ کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران در یاداشتی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه رسانه های تصویری و نوشتاری تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذی جاءَ بِالصِّدْقِ وَ صَدَّقَ بِهِ أُولئِکَ هُمُ الْمُتَّقُونَ

و آنکه سخن راست و درست آورد و کسانی که آن را باور کردند ، اینانند که پرهیزکارانند. (سوره زمر آیه 33)

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت مظلومانه خبرنگار متعهد شهید محمود صارمی است که در راستای اعتلای رسالت خطیر و واقعی اطلاع رسانی و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نبود.

خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که در توسعه آگاهی عمومی و فرهنگ سازی در کشور ایفای نقش می­ کنند.

در سال جدید که متاسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا آغاز شد و همچنان کشور درگیر این بیماری ناخوانده است، روایت تلاش ایثارگرانه و خستگی‌ناپذیر مدافعان سلامت، رسالتی عظیم است که به دستان هنرمند و قلم‌های شورآفرین خبرنگاران و اصحاب رسانه جامه عمل می‌پوشاند و این ایثارها و ازخودگذشتگی‌ها را در دفتر تاریخ این مرز پرگهر ثبت می‌کند.

فعالان عرصه خبر و رسانه در مقاطع مختلف و در تمامی مراحل توسعه کشور، با حساسیت و مسوولیت پذیری، همگام با مسوولین و همراه با مردم بوده اند و استمرار این حضور در سالجاری در تحقق سیاست های جهش تولید ضروری است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان عرصه قلم و تبریک روز خبرنگار به شما خبرنگارمتعهد ، موفقیت و سلامتیان  را از خداوند متعال مسألت دارم.

ایمان قربانی رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز