حسین نوش آبادی:

خبرنگاران نقش مهمی را برای پیشرفت و تعالی جامعه ایفا می کنند

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۱۵۵۰
خبرنگاران نقش مهمی را برای پیشرفت و تعالی جامعه ایفا می کنند
طی مراسمی توسط حسین نوش آبادی از فعالان رسانه و خبرنگاران تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه اطلاع رسانی گفت: خبرنگاران همواره نقش اثرگذار و مهمی را برای پیشرفت و تعالی جامعه ایفا می کنند و با انعکاس دقیق و سریع رخدادها به رسالت خود در پیشبرد اهداف جامعه عمل می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خبرنگار رکن اصلی برای آگاه سازی در جامعه است و بهره مندی از پتانسیل بی نظیر حوزه رسانه می تواند به رفع معضلات و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منجر شود.

وی ادامه داد: مطالبه عمومی اگر از سوی خبرنگاران پیگیری شود، باعث به ثمر رسیدن سریعتر خواسته ها می گردد؛ چرا که واسط معتبر و مورد اهمیت شهروندان، خبرنگاران می باشند.

نوش آبادی  ادامه این نشست بیان داشت: کار خبر فقط نشر خبر نیست، نشر خبر مناسب توسط خبرنگاران باعث ارتقاء موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی یک منطقه می شود.

وی عنوان کرد: نشر اخبار منطقه و اقدامات انجام شده باعث دلگرمی مردم نسبت به نظام می شود و باید در نشر اخبار دقت شود و تمامی موضوعات دیده شده تا باعث پیشرفت گردد و سطح آگاهی مردم نسبت به موضوعات و اتفاقات بالا برود.

وی تصریح کرد: خبرنگاران مشکلات و معضلات منطقه را به دقت انعکاس دهند، خبرنگاران هر مشکلی را در دیار دشت ورامین مشاهده می کنند به مسئولان اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز