خبرنگاران فعال در شهرستان قرچک تجلیل شدند

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۳۰۳۸
خبرنگاران فعال در شهرستان قرچک تجلیل شدند
همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار و عید غدیر از ۲۵ خبرنگار شهرستان قرچک تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک با تبریک ایام دهه ولایت امامت و ولایت و تبریک روز خبرنگار بیان داشت: امسال با توجه به  شرایط کرونا در کشور و شهرستان امکان برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران پرتلاش که رسالت اطلاع رسانی در شهرستان را به عهده دارند نداشتیم اما همیشه قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

برزگر افزود: امسال از ۲۵ خبرنگار شامل خبرنگاران نشریات محلی ۲ نفر، پایگاه خبری ۳ نفر،خبرنگاران روزنامه سراسری ۱۱ نفر،خبرگزاری ها ۴ نفر و کانال های خبری فعال ۵ نفر تقدیر شد.

وی گفت: امیدواریم امسال با برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه خبرنگاران بتوانیم به بعد آموزشی این امر هم توجه ویژه ای داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک همچنین بیان داشت: البته در کنار این بزرگداشت  هفته گذشته در قالب هیاتی متشکل از فرماندار شهرستان ، معاونت سیاسی اجتماعی ،بخشدار مرکزی و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۴ دفاتر  نشریه مستقر در شهرستان قرچک به صورت حضوری هم دیدار داشتیم و این ارتباطات قطعا به تعامل بیشتر و بهتر رسانه ها با مدیران اجرایی سطح شهرستان خواهد انجامید.

گفتنی است شهرستان قرچک در بین شهرستان های استان تهران دارای قدیمی ترین نشریات و فعالان رسانه ای است که توانسته در بین اصحاب رسانه دارای موقعیتی ویژه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز