تشکل‌های اجتماعی در تقویت نشاط و امید نقش موثری دارند

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۳۱۶۵
تشکل‌های اجتماعی در تقویت نشاط و امید نقش موثری دارند
حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تشکل‌های اجتماعی در تقویت نشاط و امید نقش موثری دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا به‌ مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی گفت: حضور و اثرگذاری مردم در سطوح اجرایی و مدیریتی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و تجربی آحاد جامعه موجب تقویت انسجام و هم‌افزایی اجتماعی است.

وی افزود: تشکل‌های اجتماعی به‌عنوان حلقه مستحکمی جهت تعامل دولت با جامعه مدنی، شور، نشاط، امید و انگیزه مضاعفی برای حرکت در جهت تعالی کشور فراهم می‌کنند.

عباسی ادامه داد: نام‌گذاری ۲۲ مرداد ماه به نام روز تشکل‌ها و مشارکت‌ اجتماعی، نشان از اعتقاد دولت تدبیر و امید به نقش روشن و برجسته سازمان‌های مردم نهاد در تقویت پیوندهای اجتماعی، پیشبرد برنامه‌ها و دستیابی به رشد و توسعه است.

فرماندار اظهار داشت: ضمن گرامی‌داشت و تبریک این روز به تمامی فعالان اجتماعی، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، خیرین و فعالان این عرصه در شهرستان پیشوا، از فعالیت و تلاش‌های خالصانه آنان در شناسایی و همفکری جهت کاهش و رفع مسائل و معضلات منطقه قدردانی می‌کنم و امیدوارم با حضور هر‌چه بیشتر مردم و حمایت دستگاه‌ها بستر لازم برای توسعه و نقش‌آفرینی بیشتر سمن‌ها و مشارکت آنان در پیشبرد امور شهرستان فراهم گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز