عطایی:

شهرک صنعتی ملارد با ظرفیت ۱۵ هزار اشتغال به زودی راه اندازی می شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۴۳۰۶
شهرک صنعتی ملارد با ظرفیت ۱۵ هزار اشتغال به زودی راه اندازی می شود
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران با اشاره به لزوم حرکت در مسیر تحقق جهش تولید از راه اندازی شهرک صنعتی ملارد با ظرفیت 15 هزار اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فریدون عطایی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به ظرفیت شهرک صنعتی ملارد اظهار داشت: ظرفیتی که برای شهرک صنعتی ملارد در نظر گرفته شده حدود 800 هکتار است که به صورت فازبندی و در سطح کلان قابلیت ایجاد 15 هزار نفر اشتغال را دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه ملارد قطب صنعتی استان تهران محسوب می شود و این شهرک جزو مصوبات هیئت دولت بوده ظرفیت بالایی جهت حل مشکلات اشتغال این شهرستان دارد؛ بر همین اساس در راستای اجرای مصوبلات ستاد تسهیل جهت حل مشکلات شهرستان ملارد جلسه ای با حضور مدیرعامل آب منطقه ای، مدیرعامل فاضلاب، مدیرعامل شرکت شهرک ها و معاونت اقتصادی جهت رفع مشکلات تامین و تخصیص آب شهرک صنعتی ملارد برگزار شد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران تصریح کرد: بعد از جلسات کارشناسی در راستای تاییدیه مباحث زیست محیطی در سازمان محیط زیست کشور مقرر شد معاونت اقتصادی جلسه ای را جهت تخصیص آب شهرک برگزار کند که با موافقت هر دو دستگاه و آب و فاضلاب تخصیص و تامین 30 لیتر بر ثانیه از پساب خروجی شهرستان ملارد و مسکن مهر صفادشت اتفاق افتاد.

عطایی همچنین گفت: با توجه به مباحث کارشناسی و تعیین 7 نقطه برای حفر چاه توسط شرکت شهرک ها با موافقت اولیه آب منطقه ای مقرر شد تا سقف 20 لیتر بر ثانیه تخصیص پیدا کند که افق کل طرح نیاز به 50 تا 60 لیتر بر ثانیه بوده که 6 تا میلیون متر مکعب در شبانه روز را جوابگو می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز