تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق تهران

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۵۶۰۴
تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق تهران
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک و فرمانده انتظامی شرق استان تهران با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حامد زارعی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک و کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد تأکید کردند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در این مراسم با مروری بر ظرفیت‌های این دانشگاه در جنوب شرق استان تهران اظهار کرد: این دانشگاه با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های موجود و طبق سند راهبردی و مأموریت‌های محول‌شده در مسیر توسعه و پیشرفت در حال حرکت است و به‌دلیل تعاملات علمی، پژوهشی و فرهنگی با سایر نهادهای مرتبط می‌تواند در رفع نیازهای منطقه و کشور مؤثر واقع شود.

زارعی با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی برای برقراری امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در کنار انجام مأموریت‌های خود، در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و اقشار مختلف مردم نیز در کمک و یاری‌رساندن به خادمان خود از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک آمادگی کامل دارد در تمام زمینه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و دانش‌بنیان در کنار نیروی انتظامی قرار گیرد، افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای تقویت تعاملات مشترک انجام گرفته و منجر به اعتلای اهداف فرهنگی، علمی و عملی در سطح جنوب شرق استان تهران می‌شود.

دستیابی به راهکارهایی جدید در راستای کاهش جرائم در جامعه

کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران هم با استقبال از همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار عملیاتی‌شدن مفاد تفاهم‌نامه شد و بیان کرد: تعامل نیروی انتظامی و مجامع علمی می‌تواند علاوه‌بر استفاده از روش‌های نوین در برقراری امنیت اجتماعی، به راهکارهایی جدید در راستای کاهش جرائم در جامعه نیز منجر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز