برگزاری مراسم محرم با رعایت اصول بهداشتی در پیشوا

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۳۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۵۷۷۴
برگزاری مراسم محرم با رعایت اصول بهداشتی در پیشوا
امام جمعه شهرستان پیشوا با اشاره به تبعیت از تصمیمات ستاد کرونا گفت: مراسم محرم با رعایت اصول بهداشتی در پیشوا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در همایش تبیین عملیات محرم اظهار داشت: شور وشعور حسینی در عزاداری محرم لازم و ملزوم یکدیگر هستند و بدون یکدیگر معنا ندارند تاکنون هیچ فردی از تعطیلی عزاداری ها سخن نگفته است ولی مراسم این ایام باید تحت شرایط خاص و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام پذیرد.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: عزاداری امام حسین(ع) و تامین سلامت مردم هردو واجب شرعی است و می توان به گونه ای عزاداری کرد که اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود با وجود کرونا مراسم غدیر امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شد و ۶۳ هزار غذای گرم طبخ و توزیع گردید که این کار توسط هیئت های مذهبی و مساجد و بسیجیان و خود مردم صورت گرفت.

وی ادامه داد: در ماه محرم نیز عزاداری ها با شکوه و رعایت اصول بهداشتی برگزار خواهد شد و در این میان از سخنرانان و ذاکرین و مسئولان هیئت های مذهبی انتظار داریم تا مردم را نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی توجیه و ترغیب کنند و این یک واجب شرعی است.

امام جمعه پیشوا گفت: تا به امروز هرآنچه ستاد کرونا در سطح ملی و استانی و شهرستانی به تصویب رسانده را اجرا نموده و در آینده نیز تابع تصمیمات ستاد خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز