دریافت مجوز ۱۶۰ هکتاری برای احداث آرامستان قرچک/ بازگرداندن پارک جنگلی زیباشهر به شهرداری

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۶۹۲۰
دریافت مجوز ۱۶۰ هکتاری برای احداث آرامستان قرچک/ بازگرداندن پارک جنگلی زیباشهر به شهرداری
رئیس شورای اسلامی شهر قرچک گفت: اقدام خوب شهرداری و شورای شهر در حوزه حقوقی و دریافت مجوز ۱۶۰ هکتاری برای آرامستان در جنوب قرچک بود که در نوع خود بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن کهزادی در نشست خبری با اصحاب رسانه و تجلیل از خبرنگاران،  اظهار داشت: اتفاقات بسیار خوبی در شهرداری قرچک در سه سال گذشته رخ داده و در حوزه حقوقی توانستیم پارک جنگلی 6 هکتاری زیباشهر را  از دست معارضین بیرون بکشیم.

وی افزود: اقدام خوب شهرداری و شورای شهر در حوزه حقوقی و دریافت مجوز ۱۶۰ هکتاری برای آرامستان در جنوب قرچک بود که در نوع خود بی نظیر است.

رئیس شورای شهر قرچک تصریح کرد: با صرفه جویی هایی که توسط شهردار انجام شد و کم کردن هزینه های جاری اعتبارات پروژه های عمرانی ۶۰ درصد است که  پروژه های بسیار خوبی به سرانجام رسیده است.

وی بیان داشت: شورای اسلامی شهر قرچک در دوره پنجم از بهترین شوراها در طول مدت شورای اسلامی این شهر بوده است.

کهزادی تصریح کرد: یکی از نکات مثبت و رو به جلوی شهرداری قرچک این است که از مصالح ساختمانی استاندارد استفاده کرده، در حوزه سد معبر مجموعه شهرداری نمره قابل قبولی به خودمان نمی دهیم و بیشترین پرونده  قضائی را در حوزه سد معبر داریم.

رئیس شورای شهر قرچک در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: فاز اول کمربندی شمالی از ابتدای دروازه قرآن تا خیابان فردیس شروع و تا پایان دوره پنجم شورای شهر افتتاح و راه اندازی می شود تا مسیر تردد مردم به راحتی سهولت پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز