قاسمی پیر بلوطی ؛

کاهش استرس داوطلبان آزمون سراسری وخانواده ها با انتخاب اول دانشگاه آزاد اسلامی

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۷:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۷۰۴۸
کاهش استرس داوطلبان آزمون سراسری وخانواده ها با انتخاب اول دانشگاه آزاد اسلامی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت از برگزاری آزمون و کاهش استرس داوطلبان آزمون سراسری وخانواده ها با انتخاب اول دانشگاه آزاد اسلامی در محل زندگی وسکونت خودشان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالله قاسمی پیر بلوطی درخصوص برگزاری آزمون سراسری کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اظهار کرد: روزچهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه وشنبه، آزمون گروه هنر، علوم ریاضی و انسانی با حضور روزانه بیش از هزاران داوطلب در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: ادامه تحصیل داوطلبان در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) به دلایل متعددی استرس را در شرایط کنونی و پساکرونا از متقاضیان ادامه تحصیل در آموزش عالی و خانواده های شان اهش می دهد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: با توجه به موج دوم شیوع کرونا و فراگیرشدن بیماری و برگزاری آزمون سراسری کنکور در این شرایط، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس به ‌منظور یاری ‌رساندن به ستاد ملی مقابله با کرونا و مشارکت در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا میزبان برگزاری این آزمون مهم شد. در هر حال ایرادات این تصمیم که نیاز به کارشناسی بیشتر داشت برای سلامتی داوطلبان و مراقبین با تمامی موارد فوق الذکر مشکلی را به وجود نیاورد.

لذا دانشگاه آزاد اسلامی با حدود 400 واحد دانشگاهی در سراسر کشور و با وجود زیرساخت های متعدد و پیشرفته و به روز نظیر مجتمع های بزرگ آزمایشگاهی، کارگاهی و تحقیقاتی، مراکز علم فناوری و واحدهای مرکز رشد و سرای نوآوری، مدرسه مهارت و خلاقیت، وجود بیش از 100 هزار استاد (هیأت علمی و مدعو) و کارمند، دارا بودن بالاترین رتبه های بین المللی در تولید علم، وجود مراکز رفاهی، ورزشی و فرهنگی در تمامی واحدهای دانشگاهی و از همه مهمتر در شرایط کنونی وجود زیرساخت های مناسب در حوزه IT و آموزش های برخط و آنلاین پذیرای داوطلبان ادامه تحصیل در تحصیلات عالیه در شرایط پسا کرونا می باشد. جذب و هدایت داوطلبان ادامه تحصیل بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور در شرایط فعلی می تواند کمک شایانی به داوطلبان و خانواده های شان در کاهش استرس ناشی از پیامدهای کووید-19شود. سوء برنامه ریزی کنکور سراسری که ممکن است داوطلبان در خارج از شهر خود در دانشگاهی پذیرفته شوند دور از محل زندگی و خطر ابتلاء به بیماری کووید-19 ناشی از ایاب و ذهاب برون شهری داشته باشند.

قاسمی پیربلوطی اضافه کرد: این روزها دغدغه خانواده‌ها حفظ سلامت فرزندان در محیط دانشگاه و آزمون‌ها است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس تاکنون توانسته نقش خود را در این زمینه به‌ خوبی ایفا کند و با توجه به فرارسیدن زمان برگزاری آزمون، داوطلبان و خانواده ها می توانند با انتخاب رشته در یکی از واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی در محل زندگی خود با وجود زیرساخت های پیشرفته و مطلوب آموزش مجازی/ حضوری با اطمینان خاطر و به دور از استرس تحصیلات عالیه دانشگاهی خود را با موفقیت به پایان برسانند  واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت با قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی در غرب استان تهران و رتبه ویژه (جامع) از واحدهای پیشرو در کیفیت آموزشی و برگزاری موفق دوره ها به صورت آنلاین (برخط) می باشد. این واحدهای دانشگاهی در عرصه کارآفرینی و اشتغال زایی اقدامات مهمی انجام داده است امیدواریم بتوانیم نقش خود را در برگزاری آزمون و مهم‌تر از همه حفظ سلامت داوطلبان ودانشجویان ورودی جدید به‌خوبی انجام دهیم.

او افزود: راه اندازی مدرسه اشتغال، مرکز آموزشی های کوتاه مدت، مرکز رشد واحدهای فناور و سرای نوآوری صنایع منطقه ای برج دکتر قریب و تفاهم با شرکت های بزرگ واقع در منطقه همت غرب استان تهران از دیگر افتخارات این واحد دانشگاهی می باشد.

قاسمی در پایان اشاره کرد: از جمله مهمترین اهداف واقدامات این واحدهای دانشگاهی امر خدمت رسانی مطلوب و پاسخگویی مناسب به دانشجویان فعلی و ایجاد بستر مناسب ادامه تحصیل بدون استرس برای داوطلبان متقاضی ورودی جدید می باشد.

ارتباط مستمر و مستقیم دانشجویان با مسولان واحد وکسب رضایتمندی دانشجویان از کارکنان واستادان ومسئولان واحد مهمترین هدف در جهت تکریم دانشجویان دراین واحد بوده است.

لذا داوطلبان می توانند برای مشاوره تحصیلی وانتخاب رشته تحصیلی متناسب با بازار کار وعلایق خود با مرکز مشاوره امین دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس 02146896456وشماره مشاوران 09378572059، 09033162757، 09306433088،09306433077 تماس حاصل نمایند وهمچنین داوطلبان و خانواده های ایشان برای اطلاع بیشتر از شرایط ثبت نام ، واستفاده از انواع تسهیلات پرداخت وام دانشجویی وسایر امکانات دانشگاه با شماره 02146896000داخلی   8023  و شماره 02146818990و یا با شبکه مجازی uni.qodsتماس حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز